Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mensen die de OP nooit lezen!
Neen, zie "Klacht:"quote:Op maandag 2 juli 2007 12:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je bovenaan ook altijd een max. 2-regelige samenvatting zetten bij lange verhalen
Ben je doof?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen die de TVP nooit lezen? He, wat?
Ja, maar dus bovenaan die samenvatting. Dikgedrukt. Dat valt mensen wel op.quote:
Dat heb ik andersom omdat ik zwarte sokken draag en witte schoenen hebquote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.Als ik nieuwe schoenen heb en draag dan bvb witte sokken dan geven ze kleur af.Echt fucking irritant.![]()
* HenkvandenTillaart noteert.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, maar dus bovenaan die samenvatting. Dikgedrukt. Dat valt mensen wel op.
Welkom, stel je maar even voorquote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef longinus het volgende:
Hallo ik ben nieuw in dit topic dus even een TVP
Over het weer in Nederland.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar gaat dit topic over?
Volgens de radiomensen gaat het volgende week beter weer worden..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Over het weer in Nederland.
hier bewolktquote:Op maandag 2 juli 2007 12:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Over het weer in Nederland.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 2 juli 2007 12:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Volgens de radiomensen gaat het volgende week beter weer worden..![]()
Ga terug naar je eigen topic!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je hebt ook van die mensen die een OP van 2 regels plaatsen en dan als samenvatting een klacht eronder gooien die niks met de OP te maken heeft.
Hier...quote:
En daar ging je de mist in.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Klacht: dikke mensen bij de McDonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |