quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Messenga het volgende:
Geen de Ridder dus.
Toch betrouwbaar dusquote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
Nee hoor, ik vind het ook prima.. Er moet toch ooit eens een top talent weg komen!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?![]()
![]()
Jij wil journalist wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?![]()
![]()
Gewoon die club houden en goede scouting er neer zetten zodat ajax de beschikking krijgt over de beste spelers van zuid afrika.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij wil journalist worden?
Cape Town kost Ajax toch gewoon geld? Als er na al die jaren weinig tot geen goede spelers vandaan komen kan je de tent beter sluiten. Liefdadigheid doen we al met de ziekenhuisbezoekjes enz.
Zolang het maar iets op gaat leveren voor Ajax vind ik het best. Het enkel aanhouden als liefdadigheidsprojectje niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gewoon die club houden en goede scouting er neer zetten zodat ajax de beschikking krijgt over de beste spelers van zuid afrika.
ACT kost Ajax vrijwel geen geld. De talentvolle spelers komen vanzelf wel. De eerste lichtingen die de jeugdopleiding doorlopen hebben gaan de komende tijd komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij wil journalist worden?
Cape Town kost Ajax toch gewoon geld? Als er na al die jaren weinig tot geen goede spelers vandaan komen kan je de tent beter sluiten. Liefdadigheid doen we al met de ziekenhuisbezoekjes enz.
Foutje.quote:
Inderdaad. Ik lig er niet wakker van. Zou toch geen aanwinst zijn geweest.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Logische stap van de Ridder.
Maar wel een gratis speler voor achter Bakiequote:Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lig er niet wakker van. Zou toch geen aanwinst zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |