Geloof je dat bericht dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef koningdavid het volgende:
Voor 19 miljoen mag hij van mij weg, zolang Van Geel maar een goede vervanger haalt.
Ummm ja. Waarom zou BB-boy hierover liegen?quote:
Zaterdag 2 juli 2011, eerst maar eens zien of ik dat haal.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
We zullen zien.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij moeten projecten als Ajax Ape Town meer gezien worden als liefdadigheid dan als eventueel winstgevende kweekvijver voor talent, want wat hebben we er aan over gehouden?
4 reacties..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef koningdavid het volgende:
Norwich City fans zijn best positief over Colin: KLIK
En ze noemen Ajax 'one of the top clubs in Europe'.![]()
'T is 'Norwich City' he?quote:
Uit 4 reacties kun je niet vertellen of alle fans positief over hem zijn..quote:
bron? Sport.be ?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
er gaat een gerucht op internet dat Ajax geïntereseerd is in Robbie Fowler. Lijkt me een geweldige versterking
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
er gaat een gerucht op internet dat Ajax geïntereseerd is in Robbie Fowler. Lijkt me een geweldige versterking
voetbalmax.nl ook zo'n onbetrouwbare kutsite maar soms zijn ze er wel eens vroeg bij met het nieuws. De site is momenteel ofline.quote:
Grote naam, maar ik vraag me af of hij echt iets toevoegt bij Ajax.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
nee, dat Lindenbergh nog een jaar blijftquote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef BB-boy het volgende:
Die heeft natuurlijk gehoord dat Colin naar Ajax gaat.
Kan die niet naar Ape Town?quote:
ach we hebben er Pienaar aan over gehoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Die Zuid-Afrikanen die de laatste jaren op stage komen, eindigen vaak hoogstens in het tweede. Lijkt inderdaad een beetje een mislukt project te worden op sportief vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |