http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=420789&idseccio_PK=804quote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef Blight het volgende:
Bron? Nogal een knullig 'artikel'.
Wordt tussen neus en lippen door genoemd in een artikel over de wens van Valencia om Tamudo van Espanyol over te nemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef Blight het volgende:
Bron? Nogal een knullig 'artikel'.
Moeten ze minstens 9 miljoen bieden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Arouna Koné? Zwaar overschat, zonde dat PSV daar winst op gaat maken. Maar goed, kans is dan wel groter dat Wesley Sneijder nog een seizoen behouden blijft.
De enige duidelijkheid die je op dit moment zou kunnen krijgen is dat ie vertrekt. Dus laat het maar lekker stil blijven rond Sneijder t/m 1 september.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef MaxC het volgende:
Wat saai zeg!
Ik wil duidelijkheid over Sneijder![]()
![]()
http://www.remegroup.dk/afs/video/celtic1.mpgquote:Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien maar ziet er wel mooi uit:
http://www.dailymotion.co(...)amsterdam-2001_sport
quote:Zaakwaarnemer: "Zuiverloon niet naar Ajax"
02 juli 2007
Ajax kan de komst van Gianni Zuiverloon vergeten. Na het jeugd-EK werd gemeld dat de Amsterdamse club interesse had in de rechtsback, maar Zuiverloon blijft nog minimaal één seizoen bij zijn huidige club SC Heerenveen. "Gianni gaat dus nergens heen", zegt zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Sportweek.
"Gianni heeft het nu één jaar goed gedaan bij SC Heerenveen als rechtsback. Pas als hij nóg een jaar goed functioneert, gaan we verder kijken", zegt Haatrecht.
Haatrecht doet de vermeende belangstelling van Ajax overigens af als een gerucht. "Ajax heeft zich nooit gemeld. SC Heerenveen wil hem ook helemaal niet kwijt. Hij staat nog twee jaar onder contract en heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract. Gianni gaat dus nergens heen."
Tijdens het jeugd-EK was Zuiverloon één van de uitblinkers in het team van Jong Oranje. Hij werd zelfs opgenomen in het door de UEFA samengestelde Team van het Toernooi. "Hij heeft op het afgelopen Jeud EK een stap gemaakt met Jong Oranje, maar er zijn nog genoeg verbeterpunten voor hem. Dat hebben we op een rij gezet en daar gaat hij volgend seizoen aan werken", blijft Haatrecht kritisch.
fcupdate.nl
Kijk eens naar zijn voornaamquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef Ordinair het volgende:
WTF.. Kanu is toch nog niet naar AJAX of heb ik geslapen? Op Wikipedia stond dat.
Voor wat het waard is.
Nkwano.. Lijkt me een mongool die niet kan typen en wat mensen probeerde te foppen?quote:
Of dat Sneijder aangeeft dat hij zeker nog 1 jaar blijftquote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De enige duidelijkheid die je op dit moment zou kunnen krijgen is dat ie vertrekt. Dus laat het maar lekker stil blijven rond Sneijder t/m 1 september.
Verder niet te veel panieken mensen, we hebben een prima TD.
Wat dat betreft doet v. Geel het inderdaad heel goed. Niet als een halve gare speleres verkopen voor het geld, en weer nieuwe aantrekken, maar gewoon proberen de groep kompleet te houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich gaat het allemaal wel goed bij Ajax, het is lekker rustig. Ajax gewoon de winnaar van deze transferperiode. Er staat namelijk al een team, dat alleen maar beter uitgebalanceerd is.
Daar zou ik niet teveel waarde aan hechten als ie dat zegt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Of dat Sneijder aangeeft dat hij zeker nog 1 jaar blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |