Ik denk dat hij in Engeland beter af is, terug naar Ajax zou ik in zijn geval ook niet als optie zien. En niet enkel vanwege het geld. Ajax heeft het nooit echt helemaal in hem zien zitten. De kans dat hij wekelijks in de basis zou staan is niet groot. Bij Birmingham wordt hij als belangrijke man binnengehaald. Ideaal beginnen dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat de Ridder voor het geld kiest ipv een carriere.
Jij noemt het racistisch... terwijl jij als Amerika-lover juist ook nationalistisch zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
So? De buitenlanders daar Hispanic enz zijn ook trots om Amerikanen te zijn, en zelfs de African-Americans. Ze hebben ook vlaggen van Amerika voor hun huis hangen, en ze zijn echt trots om Amerikaan te zijn. Daar kan Nederland nog wat van leren. Daar hebben ze een American dream.
maar ontopic: Welke jeugd spelers zullen er dit jaar doorbreken denken jullie?
Laten we ten eerste niet te serieus doen over de opmerking van Montana. Ik vond em eigenlijk wel grappig. Verder zou Nederland bij tijden absoluut wat trotser mogen zijn op haar eigen land. Ik kan me soms dood irriteren aan dat half-lauwe gezeik in stadions. Hoeft trouwens niet te betekenen dat je je dan ook automatisch afzet tegen anderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nederlanders mogen best wel meer nationalistisch zijn. Als er iets is wat ik mooi vond in Oekraine, is hoe nationalistisch ze daar zijn. Trots op hun land, overal vlaggen (veel mensen hadden een vlag onder de voorruit van hun wagen), trots op hun geschiedenis, nationalistische liederen die iedereen kent en mee kan zingen. Nee, daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.
Ja kijk dat is wel waar, maar wat is Nationalistisch Nederland? Ze sluiten hier vaak de Surinamers enzo buiten, dus ik weet niet of Montana die er ook bij telt. Als hij dat wel doet kan ik het nog begrijpen, anders niet omdat Ajax wel Surinaamse jongens uit de jeugd heeft. Als hij ze gewoon mee telt als jeugd in plaats van dierentuin mensen kan ik het nog wel begrijpen. Maar zulke opmerkingen gaan echt te ver, je kan ook Nationalistisch zijn zonder Rasistisch te zijn. Je kan ook zeggen dat we liever spelers uit de jeugd willen dan elders. Dan klinkt het al een stuk anders, ik dacht dat we tegen anti racisme waren bij het voetbal? I guess not...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij noemt het racistisch... terwijl jij als Amerika-lover juist ook nationalistisch zou moeten zijn...
Kan wel zijn, er wonen wel lelijke wijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nederlanders mogen best wel meer nationalistisch zijn. Als er iets is wat ik mooi vond in Oekraine, is hoe nationalistisch ze daar zijn. Trots op hun land, overal vlaggen (veel mensen hadden een vlag onder de voorruit van hun wagen), trots op hun geschiedenis, nationalistische liederen die iedereen kent en mee kan zingen. Nee, daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.
Tegen anti-racisme?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja kijk dat is wel waar, maar wat is Nationalistisch Nederland? Ze sluiten hier vaak de Surinamers enzo buiten, dus ik weet niet of Montana die er ook bij telt. Als hij dat wel doet kan ik het nog begrijpen, anders niet omdat Ajax wel Surinaamse jongens uit de jeugd heeft. Als hij ze gewoon mee telt als jeugd in plaats van dierentuin mensen kan ik het nog wel begrijpen. Maar zulke opmerkingen gaan echt te ver, je kan ook Nationalistisch zijn zonder Rasistisch te zijn. Je kan ook zeggen dat we liever spelers uit de jeugd willen dan elders. Dan klinkt het al een stuk anders, ik dacht dat we tegen anti racisme waren bij het voetbal? I guess not...
Nou, ik denk dat hij bij Ajax in de voorbereiding echt wel een eerlijke kans gekregen zou hebben. Hij is uiteindelijk weggestuurd door Blind, niet door Van Geel of Ten Cate.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Engeland beter af is, terug naar Ajax zou ik in zijn geval ook niet als optie zien. En niet enkel vanwege het geld. Ajax heeft het nooit echt helemaal in hem zien zitten. De kans dat hij wekelijks in de basis zou staan is niet groot. Bij Birmingham wordt hij als belangrijke man binnengehaald. Ideaal beginnen dus.
Ja typfoutje maarje weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen anti-racisme?
Wat wil je nou?.
Robben heeft echt wel bewezen dat hij een goede voetballer is, alleen hij is van glas dat is wel minder. Mourinho zei zelf ook dat Robben genoeg kwaliteiten heeft maar hij vind wel dat hij te vaak geblesseerd is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij bij Ajax in de voorbereiding echt wel een eerlijke kans gekregen zou hebben. Hij is uiteindelijk weggestuurd door Blind, niet door Van Geel of Ten Cate.
Bij Birmingham moet ik nog maar eens zien hoeveel speeltijd hij krijgt en wat voor positie hij speelt. Van der Meyde is er ook compleet mislukt en om te zeggen dat type spelers als Robben en Shaun Wright Philips echt slagen in het Engelse voetbal...
Ik vind het een domme stap en ik denk dat geld echt wel heeft meegespeeld.
Ga je liever naar Birmingham dan Ajax? Of vat ik het verkeerd..?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Is weer eens wat anders he Ordinair.
@BS: Robben slaagt wel als hij eens een langere periode speelt en voor SWP is Chelsea net even een stap te hoog. Die speelde uitstekend bij Man. City. Andy is wel mislukt, die is teveel buitenspeler. Daniel staat op het middenveld ook zijn mannetje, dus daarom gaat het hem daar denk ik lukken. Teruggaan vind ik vaak dom, zeker als een club als Birmingham komt.
ja precies maar ik denk dat hij probeerd te zeggen dat hij het liefst naar Birmingham gaat voor speelminuten en dan later zal terugkeren naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ga je liever naar Birmingham dan Ajax? Of vat ik het verkeerd..?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef denthemen het volgende:
iemand al een overzichtje van het schema?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef dndiek het volgende:
Het definitieve speelschema voor komend seizoen
Als je dit bedoelt:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef denthemen het volgende:
iemand al een overzichtje van het schema?
Waarom zouden wij hem terugwillen? Helemaal later, er zijn dan genoeg andere betere opties dan zo'n overschatte kerelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja precies maar ik denk dat hij probeerd te zeggen dat hij het liefst naar Birmingham gaat voor speelminuten en dan later zal terugkeren naar Ajax.
Ajax - Feyenoord kijken terwijl ik met m'n kater op de bank ligquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Waar zullen de Noord-Brabantse/Limburgse Ajax-supporters de voorkeur aan geven?
Ajax - Feyenoord of carnaval?
Ajax - feyenoord natuurlijk.. carnaval can kiss my ass!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Dat word met een dikke kater naar de arena en ZSM weer naar huis om bier te drinkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |