Nee, dat betekent dat de Ridder voor het geld kiest ipv een carriere. En Wilhelmsson zou ik al helemaal niet op rekenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat Daniël de Ridder lopen, betekent dat een eventuele komst van Christian Wilhelmsson?![]()
Als we het hele seizoen, dus eredivisie én CL, 4-1-2-1-2 gaan spelen, is er geen rechtsbuiten meer nodig. Maar als 4-3-3 de basis wordt, dan moet er nog een échte rechtsbuiten komen, aangezien Kennedy Bakircioglü dat niet is. Daniël de Ridder leek mij de ideale optie, transfervrij en bekend met het systeem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat de Ridder voor het geld kiest ipv een carriere. En Wilhelmsson zou ik al helemaal niet op rekenen.
Maak je niet zo druk om die rechtsbuiten, Montana. Komt allemaal wel in orde.
Liever een Nederlander die we zelf hebben opgeleid, voor exotische figuren ga ik wel naar de dierentuin.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil wel een exotische buitenspeler waar nog niemand van heeft gehoord![]()
Weinig kans op alleen![]()
Heb je gelijk in. Die jeugdopleiding hebben we niet voor niets en juist daar worden buitenspelers opgeleidt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever een Nederlander die we zelf hebben opgeleid, voor exotische figuren ga ik wel naar de dierentuin.
Maar als de rechtsbuitens uit onze jeugdopleiding niet voldoen (De Mul, De Ridder, Martina), zie ik graag een exotische speler (Findiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Die jeugdopleiding hebben we niet voor niets en juist daar worden buitenspelers opgeleidt.
Maar tis wel altijd mooi als er 1 of andere onbekende Braziliaan komt waar niemand iets van verwacht en het blijkt de nieuwe Maxwell (maar dan op rechtsbuitenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever een Nederlander die we zelf hebben opgeleid, voor exotische figuren ga ik wel naar de dierentuin.
Ja dacht dat dat al in kannen en kruiken was aangezien hij zelf aangaf dat het wel rond zou komen (vlak) na het jeugd EK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Pritt het volgende:
Die transfer van Tom de Mul laat veels te lang op zich wachten.
Beetje rasistisch vind je niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee.quote:
Welcome to the real world JPB.quote:
quote:
Die Birmingham City boven Ajax verkiest. Onzin dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef JeroenV het volgende:
echte Ajacied
Tis wel rationeel op zich. Denk dat hij daar meer kans heeft dan bij ons.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die Birmingham City boven Ajax verkiest. Onzin dus.
TSja.. beetje jammerlijke opmerking jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederlanders mogen best wel meer nationalistisch zijn. Als er iets is wat ik mooi vond in Oekraine, is hoe nationalistisch ze daar zijn. Trots op hun land, overal vlaggen (veel mensen hadden een vlag onder de voorruit van hun wagen), trots op hun geschiedenis, nationalistische liederen die iedereen kent en mee kan zingen. Nee, daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nationalistisch, net als de meeste amerikanen.
So? De buitenlanders daar Hispanic enz zijn ook trots om Amerikanen te zijn, en zelfs de African-Americans. Ze hebben ook vlaggen van Amerika voor hun huis hangen, en ze zijn echt trots om Amerikaan te zijn. Daar kan Nederland nog wat van leren. Daar hebben ze een American dreamquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nationalistisch, net als de meeste amerikanen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nederlanders mogen best wel meer nationalistisch zijn. Als er iets is wat ik mooi vond in Oekraine, is hoe nationalistisch ze daar zijn. Trots op hun land, overal vlaggen (veel mensen hadden een vlag onder de voorruit van hun wagen), trots op hun geschiedenis, nationalistische liederen die iedereen kent en mee kan zingen. Nee, daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |