Denk je nou echt dat ze er allemaal niet over nadenken? Je maakt mij niet wijs dat de meerderheid opeens opstaat en naar het dichtsbijzijnde spoor rent. Die lopen daar heus wel langer mee rond en denken erover na.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze daar allemaal over nadenken voordat ze zoiets doen? Lijkt me niet he.....
De oplossing voor het imigratieprobleem/cellen te kortquote:Op maandag 2 juli 2007 09:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Op de brandstapel er mee en groene ernergie maken uiteraad
Één zo'n filmpje vond ik wel genoeg. Ik heb dat soort filmpjes (zelfmoord op Internet, terroristjes die kelen doorsnijden en dat soort zut) altijd vermeden en nou staat er zoiets (weliswaar niet zo schokkend, maar evenzogoed een "verfilming" van een echt sterfgeval) midden in een topic.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:30 schreef Mardoek50 het volgende:
Je hebt dus niet eens gekeken.Echt een goed onderbouwde mening dus. [afbeelding]
Dat krijg je nog wel schoon in 15 min.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:57 schreef Dannytjeuh het volgende:
Om dan nog maar te zwijgen over die rode vlekken op die trein .... dat krijgen ze er nooit meer uit![]()
Geen probleem, maar ik geloof niet in vermijden en censuur en aangezien dit een topic over zelfmoord in het openbaar is, is dat filmpje hier op z'n plaats. Het is hard, maar dat heb je nu eenmaal met zelfmoorden. En ik hoop dat het wat mensen aan het denken zet.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Één zo'n filmpje vond ik wel genoeg. Ik heb dat soort filmpjes (zelfmoord op Internet, terroristjes die kelen doorsnijden en dat soort zut) altijd vermeden en nou staat er zoiets (weliswaar niet zo schokkend, maar evenzogoed een "verfilming" van een echt sterfgeval) midden in een topic.
Niks persoonlijks dus.
Dat zal ik dus niet doen. Misschien kun je in het vervolg beter uit dit soort topics wegblijven als je er moeite mee hebt.quote:Maar houd dat soort materiaal svp in het vervolg even achter voor de liefhebbers.
Bij de NS anders via een civiele procedure bij de nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Daar zeg je me wat. Op wie moet ik de gemaakte kosten gaan verhalen? Ik heb met de bus naar huis gereist en ik heb geen abo voor de bus dus ik moest gewoon betalen.
Dit is een klaagbaak-topic. Volgens mij hebben we hier op Fok! geen post-hier-je-schokkende-animated-gifjes-over-het-gegeven-onderwerp forum. Dus die hoef ik ook niet te verwachten als ik dit topic open.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef Mardoek50 het volgende:
Geen probleem, maar ik geloof niet in vermijden en censuur en aangezien dit een topic over zelfmoord in het openbaar is, is dat filmpje hier op z'n plaats. Het is hard, maar dat heb je nu eenmaal met zelfmoorden.
Waarover?quote:En ik hoop dat het wat mensen aan het denken zet.
Heb je nog suggesties wat ik nog meer moet laten in mijn leven? Niet meer per trein gaan reizen omdat ik wellicht stukjes vlees langs het spoor kan zien liggen als er weer een kneus voor gaat liggen? Niet meer naar buiten gaan omdat er misschien een halve zool van een flat waar ik net langs loop kan gaan springen?quote:Dat zal ik dus niet doen. Misschien kun je in het vervolg beter uit dit soort topics wegblijven als je er moeite mee hebt.
Officieelquote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup. Niet klikken als je een zwakke maag hebt.
Amen.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
2.5 uur aan tijd voor jou. Het verlies van een naaste voor de nabestaanden van de zelfdoder.
Hoe kan dat nou een trein heeft bijna een kilometer ofzo nodig om te stoppen...quote:
naja, zo'n geel vestje valt ook best wel opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou een trein heeft bijna een kilometer ofzo nodig om te stoppen...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |