wat zeur je nou, het is sinds vrijdag al bekend dat ze gaan staken...... moet je is iets van krant openslaan/nieuws kijken/luisterenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik het niet van te voren gehoord had, dan had ik zonder fiets in Breda gestaan. Was het nou aangekondigd geweest, dan had ik wel een fiets meegenomen. Nu ben ik echt niet te beroerd om te fietsen hoor, maar zonder wordt wat lastig. En eerst terug naar huis om de fiets te halen is ook zoiets.
En ik heb het er ook niet voor om een fiets te jatten daar![]()
Een paar dagen geleden waren de berichten dat ze daar een deel van de diensten zouden kunnen rijden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Veolia
Het is echter toch alleen een staking in Midden-, West-Brabant he? Aangezien ik vanmiddag een sollicitatiegesprek in Halsteren heb (Noord-Brabant). Ik kan wel met de fiets richting station Breda en dan met de trein naar Bergen op Zoom. Laten we hopen dat daar dan wel bussen rijden. Iemand uit Bergen op Zoom die mij kan vertellen of Veolia-bussen daar wel rijden?
Schijnt nu dus ook dat daar niets rijdt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren de berichten dat ze daar een deel van de diensten zouden kunnen rijden.
editten...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Veolia
Loop dus weer een sollicitatiegesprek mis, kan ik afspraak gaan verzetten.
Heb je al gecheckt of Connexxion niet vanuit BoZ via Halsteren naar Tholen rijdt ???quote:Op maandag 2 juli 2007 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Schijnt nu dus ook dat daar niets rijdt.
Sorry!quote:
Ja, kan niets vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Heb je al gecheckt of Connexxion niet vanuit BoZ via Halsteren naar Tholen rijdt ???
Ook lijn 108 van Connexxion vanuit BoZ niet???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |