abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 08:42:55 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_51049369
Het is weer zover!!!

Heb ik een vrije dag genomen van mn stage, om naar de eindexamenexpositie te gaan van school... STAKEN DIE BUSSEN WEER... En op die school kan je niet komen zonder bus, hij ligt namelijk niet bepaald in het centrum. Mooi weer een vrije dag verkloot, op maandag ook nog eens.
En het ook niet even vantevoren aankondigen of zo. Gelukkig hoorde ik het nog op de radio, en niet toen ik al in Breda was. Dat was erg zonde geweest van de reis Doetinchem - Breda..

Klacht, reiziger-onvriendelijke acties zijn kut.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_51049472
Het is niet te geloven!!! Pak de fiets!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_51049496
Met de trein en het laatste stuk met de fiets?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 08:55:13 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_51049526
Als ik het niet van te voren gehoord had, dan had ik zonder fiets in Breda gestaan. Was het nou aangekondigd geweest, dan had ik wel een fiets meegenomen. Nu ben ik echt niet te beroerd om te fietsen hoor, maar zonder wordt wat lastig. En eerst terug naar huis om de fiets te halen is ook zoiets.
En ik heb het er ook niet voor om een fiets te jatten daar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_51049545
Je hebt niet voor niks twee benen gekregen
  maandag 2 juli 2007 @ 08:57:39 #6
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_51049553
Staken ze nu alweer in Breda?

Wat een godverdommese kankerhoeren

Dat is gewoon al de vierde keer in 3 maanden of zo. Al die buschauffeurs eruit gooien en Polen in dienst nemen
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_51049699
veolia is zo'n kutmaatschappij he, als ze die nou eens compleet de toegang tot het nederlandse wegennet ontzeggen en er een fatsoenlijke maatschappij laten rijden.
pi_51049748
Niks nieuws, Veolia doet aan een semi-permanente staking. Eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een bus of trein van die klotemaatschappij rijdt volgens de dienstregeling...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 2 juli 2007 @ 09:21:51 #9
176916 Karrs
2007-2017
pi_51049819

Ik heb helemaal niets met die commerciële busbedrijven. Ik heb ook nooit gesnapt waarom dat nodig was. Heeft ooit iemand geklaagd over de busservices toen ze nog onder de gemeenten of het rijk vielen? Tenminste, meer dan nu? Ik dacht het niet. Toen reed de bus wel gewoon elk uur door de wijk waar maar vier passagiers opstapten (waar ik er één van was).
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_51050476
Als je er een stage dag van had willen maken had je vast ook niet op je stage plek kunnen komen... Misschien een thuiswerk dag er van maken
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:03:50 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_51050513
ik loop stage in utrecht, dus daar had ik wel kunnen komen. is gewoon op loopafstand van het station (gelukkig).
ach, ik ben de dag wel nuttig aan het maken, maar het gaat niet van harte...
pi_51050562
Als je nu.nl in de gaten had gehouden zaterdag, dan had je het geweten en alsnog naar je stage kunnen gaan, maarja, succes vandaag
pi_51050569
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik het niet van te voren gehoord had, dan had ik zonder fiets in Breda gestaan. Was het nou aangekondigd geweest, dan had ik wel een fiets meegenomen. Nu ben ik echt niet te beroerd om te fietsen hoor, maar zonder wordt wat lastig. En eerst terug naar huis om de fiets te halen is ook zoiets.
En ik heb het er ook niet voor om een fiets te jatten daar
wat zeur je nou, het is sinds vrijdag al bekend dat ze gaan staken...... moet je is iets van krant openslaan/nieuws kijken/luisteren
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:27:01 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_51050989
in brabant misschien, maar in gelderland hier heb ik er niks van meegekregen hoor. en op het landelijke nieuws ook niet, en vanmorgen was er nog geen nieuws toen ik wegging (6.45 is de eerste uitzendig) ik zag het dus op het station pas.
en ik zie elke dag wel een krant en het nieuws.

@zug-chef, tja, nu.nl had ik dan even gemist... jammer
pi_51052149
Veolia

Loop dus weer een sollicitatiegesprek mis, kan ik afspraak gaan verzetten.

[ Bericht 52% gewijzigd door Laniboekje op 02-07-2007 11:19:52 ]
pi_51052294
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Veolia

Het is echter toch alleen een staking in Midden-, West-Brabant he? Aangezien ik vanmiddag een sollicitatiegesprek in Halsteren heb (Noord-Brabant). Ik kan wel met de fiets richting station Breda en dan met de trein naar Bergen op Zoom. Laten we hopen dat daar dan wel bussen rijden. Iemand uit Bergen op Zoom die mij kan vertellen of Veolia-bussen daar wel rijden?
Een paar dagen geleden waren de berichten dat ze daar een deel van de diensten zouden kunnen rijden.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51052317
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden waren de berichten dat ze daar een deel van de diensten zouden kunnen rijden.
Schijnt nu dus ook dat daar niets rijdt.
pi_51052323
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Veolia

Loop dus weer een sollicitatiegesprek mis, kan ik afspraak gaan verzetten.
editten...
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51052349
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:20 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Schijnt nu dus ook dat daar niets rijdt.
Heb je al gecheckt of Connexxion niet vanuit BoZ via Halsteren naar Tholen rijdt ???
Lelijke @@p!
pi_51052374
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

editten...
Sorry!

quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Heb je al gecheckt of Connexxion niet vanuit BoZ via Halsteren naar Tholen rijdt ???
Ja, kan niets vinden.
pi_51052505
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Sorry!

[..]

Ja, kan niets vinden.
Ook lijn 108 van Connexxion vanuit BoZ niet???

Je wordt dan waarschijnlijk op de provinciale weg gedumpt, maar zo groot zijn die afstanden daar niet.
Lelijke @@p!
pi_51052864
Waarom gaan ze niet gewoon gratis reizen, nu schiet er niemand iets mee op
pi_51054401
Veolia is net zo'n maatschappij als Connection die buiten hun personeel ook uit met lage lonen en slechte arbeidsomstandigheden een van de reden is dat deze maatschappij de rusttijden van het personeel niet langer wil betalen (dus effectief een loonsverlaging) de bond wilde daar over praten maar dat weigeren ze gewoon dit is dus gewoon een drukmiddel om de werkgever te bewegen het gesprek weer aan te gaan ,dit soort maatschappijen schrijven gewoon veel te laag in om het contract te krijgen en moeten dan gaan bezuinigen en dat kan het gemakkelijkste op de kosten van het personeel.

Helaas is het altijd zo dat in de staking er 3 partijen zijn (werkgevers,werknemers en de klanten) en de klanten zijn helaas de dupe, ik denk dat als die staking een aantal dagen duurt er wel weer gepraat zal worden (dat was bij de busstaking van Connection ook het geval)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_51057263
De vraag bij Veolia is of de werkgever dit alleen met de OR hoeft te bespreken of ook met de vakbonden. Veolia vindt het eerste. Vooral een juridische kwestie over de werknemers heen.
Lelijke @@p!
pi_51057379
Veolia is inderdaad gewoon kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')