Jawel, het doet me zeer dat mensen 'god' nodig hebben om hun leven invulling te geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo erg is dat nou ook weer niet
quote:Op maandag 2 juli 2007 06:50 schreef speknek het volgende:
Iets zegt me dat je nog niet over d'r heen bent.
Het is 'een vriendin', ik ben niet homoseksueel.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:50 schreef speknek het volgende:
Iets zegt me dat je nog niet over d'r heen bent.
Je wilt haar terug maar dat ze nu geneukt word door god staat je niet aan denk ik ?quote:Op maandag 2 juli 2007 06:52 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Jawel, het doet me zeer dat mensen 'god' nodig hebben om hun leven invulling te geven.Ik vind het schandelijk dat een die hard atheïst vervalt tot een religie. Het is dan wel een ex-vriendin, maar ik geef nog genoeg om haar om hierover te rouwen.
Het is bizar om te horen dat mijn sparring-partner tot het christendom is bekeerd. Ik had namelijk genoten van de discussies die we over religie e.d hebben gehouden, we zaten op dezelfde lijn wat dat betreft.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:52 schreef MaxTheDog het volgende:
Tsjaah, de enige "funktie" van het christendom vind ik de troost die mensen erin kunnen vinden. Als een persoon zich er beter bij voelt om te kunnen bidden of weet ik wat, is dat toch goed.
Ik vind je posting overreacted en heb zelf meer het id "leven en laten leven"
quote:Op maandag 2 juli 2007 06:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je wilt haar terug maar dat ze nu geneukt word door god staat je niet aan denk ik ?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 06:53 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Het is 'een vriendin', ik ben niet homoseksueel.
Je moet zwakzinnigen behoeden voor fouten.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:47 schreef arrebar het volgende:
Wie ben jij om haar geluk in de weg te staan...
Ehm... Houdt God dan ook van lesbiennesquote:Op maandag 2 juli 2007 06:23 schreef Anaxagoras het volgende:
Gadverdamme!![]()
Een ex-vriendin is fucking een gristenhond geworden, hoe absurd! Voordat ik overging tot het atheïsme, en dus nog agnost was, was zij een overtuigd atheïst. Een paar dagen geleden hoorde ik echter dat ze bekeerd is tot het christendom door een fucking Litouwse kuthoer.
Hoe onverantwoordelijk en achterlijk kan men zijn om alsnog in een systeem als 'god' te geloven... Zo fucking irrationeel.
![]()
![]()
Goed, helaas zat ze niet meer in mijn vriendenkring, anders was dit nooit gebeurd.![]()
Oh, en verder:
Gelovigen![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:35 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ehm... Houdt God dan ook van lesbiennesEn komt het door jou dat ze lesbisch geworden is
quote:Op maandag 2 juli 2007 06:53 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Het is 'een vriendin', ik ben niet homoseksueel.
Beide keuzes zijn evenquote:Op maandag 2 juli 2007 07:19 schreef Keiichi het volgende:
Je kunt kiezen, of ze word christen of moslima
Wat is beter?![]()
Uhm, dat is ook gaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:42 schreef Miesjel het volgende:
En ex van mijn werd Heks na de relatie. Ook een gek idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |