En ik ben er al vanaf het begin bij. Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:02 schreef ScottTracy het volgende:
861 delen in een jaar tijd, dat is meer dan 2 topics per dag. En dan ook nog de slowchat.![]()
OK, thanks. Een groot applaus voor MaJo dan!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Stikastof
Vroeger gingen we zo soms wel 3 delen per dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:02 schreef ScottTracy het volgende:
861 delen in een jaar tijd, dat is meer dan 2 topics per dag. En dan ook nog de slowchat.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:04 schreef qonmann het volgende:
afgezien van typefout goed denk ik :-)
Ja, dat komt dus omdat ik niet te snel twee keer achter elkaar mag postenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik moest echt hard lachen om je in je snelheid gemaakte tikfout wyccie, sorry.
Het is nog niet goed allemaal....
wow ..met slowchat dan wellicht ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vroeger gingen we zo soms wel 3 delen per dag![]()
Eén van de eerste dubbelepunten topics was echt een zenuwenspel. Als een gek zitten F5'en. Vijf vragen op 1 pagina of zo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:06 schreef qonmann het volgende:
wow ..met slowchat dan wellicht ?
Nog een keer, grappig !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat ik niet te snel twee keer achter elkaar mag posten![]()
Wilde het bijna gaan verbteren, maar was bang dat ik dan te laat zou zijn. Maar het is toch fout.
Stikastof is zeker No2.
Dan gok ik Nitraat.
Zeg dan!! Anders moet ik weer lachen......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
ik weet het nu wel, denk ik!
WOEHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Lachgas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |