Goh, dat is nog onder de fabricageprijs. Da's knap.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:14 schreef mcintosh het volgende:
Je moet je registreren voor 5,- euro en kunt dan een LCD TV van ongeveer 40 inch of een apple macbook voor 365,- euro bestellen...

quote:TO WHOM IT MAY COCERN
I NEED INVESTORS, I HAVE 400+ ACRES TO DEVELOP NEAR THE OCEAN. I ALSO HAVE LAND FOR SALE IN THE USA AND IN MEXICO AS WELL THE MAJORITY OF THE LAND IN MEXICO IS BY THE BEACH IF YOU DESIRE FUTHER INFO E-MAIL ME AT benny33s@univision.com, I LOOK FORWARD IN DOING BUSINESS WITH YOU, GOD BLESS YOU,
ATT;
MR.MEDINA
Linkjequote:Contact me with full Summary of your project: web@talusa.eu
TIA
TALUSA Food & Beverages

Stevige verzendkosten....quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef eturfboer het volgende:
Heb het inschrijfgeld betaald, met gissen komen we ook niet veel verder. Kreeg binnen het uur een email met om wel product het ging. Zojuist een tweede email met de koopovereenkomst...
[..]
Het lijkt me duidelijk dus ...![]()

So I did. Kan inderdaad niet bij buitenlandse bestellingen. Nog niets terug gehad...quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:26 schreef mcintosh het volgende:
Als je nu eens een mail stuurde of het onder rembours kan verzonden worden?

site doet het prima lijkt me zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:14 schreef eturfboer het volgende:
Site offline...

Weten die nerds veelquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij tweakers krijg ik al gezeur en gezeik over me heen en iedereen zegt dat het een scam is.

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:55 schreef christvs het volgende:
Vertrouw het niet![]()
Maar stel dat het nu wel echt is![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |