Zou mooi zijn als hij zo nu en dan wat speelminuten krijgt inderdaad..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal. Die komt wel aan bod bij Barca komend jaar.
Zal ik een geheim vertellen ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:19 schreef AminBen het volgende:
mijn god. Ik moet het toilet gewoon op slot gooien als ik voetbal kijken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik een geheim vertellen ?
Ik heb tijdens de WB-finale Ajax-Gremio ooit een emmer in de kamer gezet.
Ik bleef maar piesen en het werden verlengingen en strafschoppen.
Zat dus pissend te juichen toen Blind de winnende scoorde.
Doelpunt van Mexico bedoel ikquote:
LOOOOOOOLquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik een geheim vertellen ?
Ik heb tijdens de WB-finale Ajax-Gremio ooit een emmer in de kamer gezet.
Ik bleef maar piesen en het werden verlengingen en strafschoppen.
Zat dus pissend te juichen toen Blind de winnende scoorde.
En op een gegeven moment begon elke scheet van Royston Drenthe geanaliseerd en belicht door gladjanus Jan Joost van Gangelen ook uit mijn strot te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik al meer van dit toernooi heb genoten dan van het hele EK onder 21.
Veel frisser en aanvallender voetbal. Mooie goals en verassende ploegen.
Dan zal je het nog zwaar krijgen als hij volgend seizoen in Madrid te bewonderen in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef AminBen het volgende:
[..]
En op een gegeven moment begon elke scheet van Royston Drenthe geanaliseerd en belicht door gladjanus Jan Joost van Gangelen ook uit mijn strot te komen![]()
Hoe jonger hoe leuker. Is oo0k normaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik al meer van dit toernooi heb genoten dan van het hele EK onder 21.
Veel frisser en aanvallender voetbal. Mooie goals en verassende ploegen.
Die komt niet op tv toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef AminBen het volgende:
Leuke wedstrijd. Straks Congo - Oostenrijk, met emmer erbij natuurlijk voor als het heel spannend wordt![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef AminBen het volgende:
Leuke wedstrijd. Straks Congo - Oostenrijk, met emmer erbij natuurlijk voor als het heel spannend wordt![]()
een via internet explorer en een via firefox misschienquote:Op maandag 2 juli 2007 01:46 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je meerdere matches tegelijk zien:P Als ik via een ander scherm naar SPA-URU ook nog NIG-CRI wil opstarten gaat 'zapt' hij gewoon in mn eerste scherm naar NIG-CRI
Tegelijk met de Copa helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:49 schreef borisz het volgende:
1:45 Panama - Argentina (World Cup 2007 - U20 - Canada)
Wie heeft er gescoord?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
Korea 1-0 voor tegen de tjechie
Verassende tussenstand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
Korea 1-0 voor tegen de tjechie
Moet wat als het op de normale manier niet lukt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:50 schreef MaxPower het volgende:
venom is back met de gifjes, and better than ever![]()
![]()
de 3-1 is nog lastig in paint trouwens.
blijft de eindstandquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
2-2 tsjechie - korea
Dit is zijn 3e U20 WKquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef MaxPower het volgende:
tja Adu is 25, lekker makkelijk
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef MaxPower het volgende:
tja Adu is 25, lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |