abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 00:53:39 #1
121324 OnnoM
The Thruth are YOUR fingers
pi_51046220
Zooo dat was me het concertje wel!

Vertel jullie belevenis! Hoe vonden jullie het?

Vette show.. mooie lichteffecten.. en Phil Collins was in topconditie!!

Super gaaf en bedankt!!
  maandag 2 juli 2007 @ 01:00:21 #2
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_51046343
Heel goed concert! Ik stond vooraan, dus geen last gehad van slecht geluid o.i.d. Phil was zeker in topconditie, er stond sowieso geen zooitje ouwe lullen op het podium!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 2 juli 2007 @ 01:04:40 #3
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_51046447
Ik postte als laatste in dit Genesis- topic Hier maar verder?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_51047325
Ruim 2,5 uur spelen
Daar kunnen de nieuwelingen wat van leren

Zeer genoten weer, ook al ben ik een 'moderne' Genesis fan die de oude nummers niet zo goed kent
Leek wel of Phil dit vooral doet om lekker te kunnen drummen. Misschien heeft die wel de helft van het concert met de stokjes in zijn hand gezeten ipv een microfoon
Mooie show er ook nog bij, zelfs vuurwerk

Dat HOMYH was inderdaad een zeiknummer... Zeker in die uitvoering... Snap niet waarom ze dat in de setlist stoppen. Maar voor de rest
  maandag 2 juli 2007 @ 02:07:09 #5
17061 mvt
blame Canada
pi_51047510
Net thuis. Net als Calvobbes vooral een liefhebber van het latere werk. Dus het einde vond ik wel ok. Ookal kende ik het slotnummer niet.

Ook wel goed dat ie lekker drumde, denk dat ie anders niet het einde gehaalt zou hebben (en dat potje drummen gaf de rest een mooie plaspauze). Ik stond denk ik op een metertje of 10 van het podium, net rechts voor die verhoging (waar die plank voor I can't dance klaargelegt werd). Toch wel jammer dat je dan een paar uurtjes in de rij staat en dan iemand om half 6 aan komt kakken en even over het hekje klimt en ook zo ver vooraan staat.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_51047552
Eindelijk eens Phil live, helemaal super!

Wat een show, het podium en alle effecten waren echt heel mooi!
pi_51047593
Ow en trouwens goed geluid in de Arena

Ik heb bijna alles verstaan wat Phil zei en bijna geen echo gehoord
  maandag 2 juli 2007 @ 02:22:39 #8
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_51047689
Ik stond 3 rijen van het podium af! Zeg maar tegenover Daryl Stuermer! Bij ons voorin de rij van ingang G werd er nog een kerel die illegale shirtjes verkocht, hardhandig uitgegooid en meegenomen door de politie!
  maandag 2 juli 2007 @ 02:39:25 #9
17061 mvt
blame Canada
pi_51047828
quote:
Op maandag 2 juli 2007 02:14 schreef calvobbes het volgende:
Ow en trouwens goed geluid in de Arena
Daar waren toch die zwarte schermen in de nok voor?
Trouwens meteen mijn eerste keer in de Arena.
  maandag 2 juli 2007 @ 02:42:42 #10
17061 mvt
blame Canada
pi_51047852
quote:
Op maandag 2 juli 2007 02:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik stond 3 rijen van het podium af! Zeg maar tegenover Daryl Stuermer! Bij ons voorin de rij van ingang G werd er nog een kerel die illegale shirtjes verkocht, hardhandig uitgegooid en meegenomen door de politie!
Bij ons ergens redelijk voor in de rij ( Zuid J) waren een paar lolbroeken die flink gingen juigen vlak na 17u.
En even later probeerde iemand er nog tussendoor te wringen omdat omlopen te lang duurde. Werd gelukkig toen ie over het hek van 'de vuilnisbak'over spring er tussenuit gevist.
pi_51048267
Gave show, vond het geluid heeeel erg meevallen (ik was op het ergste voorbereid). Hoogtepunten waren voor mij toch wel de opening, de In The Cage medley en Mama. Maar al met al een zeer geslaagde avond
Nee.
pi_51048297
En wat een geniaal podium trouwens - ik vond het aan het begin al super, maar toen die shit tijdens Mama ook nog eens omhoog kwam enzo

Maar ja, dat mag ook wel voor 10 miljoen aan kosten die ze hebben gemaakt aan de toer
Nee.
  maandag 2 juli 2007 @ 07:02:20 #13
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_51048830
quote:
Op maandag 2 juli 2007 02:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik stond 3 rijen van het podium af! Zeg maar tegenover Daryl Stuermer!
Ik stond 4 rijen van het podium af! Zeg maar tegenover Daryl Stuermer!
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  maandag 2 juli 2007 @ 07:04:51 #14
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_51048841
Dit is toch geen tijd om al weer op m'n werk te zitten .Half 6 ging de wekker.

Maar het was wel erg mooi gisteren.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  maandag 2 juli 2007 @ 08:20:28 #15
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_51049176
Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig Geweldig
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')