Don't make me scream!!!quote:
quote:
En dat is weer een zus van Patricia Arquette, en beiden zijn dochters van Lewis Arquettequote:Op maandag 2 juli 2007 02:56 schreef ScottTracy het volgende:
Frappant trouwens dat je per ongeluk Courtney Cox noemt, de schoonzus van de actrice die echt de rol van Jody speelde, Rosanna Arquette
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef wyccie het volgende:
AC/DC?
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat is weer een zus van Patricia Arquette, en beiden zijn dochters van Lewis Arquette
Tijd om aan 2 voor 12 mee te doenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat is weer een zus van Patricia Arquette, en beiden zijn dochters van Lewis Arquette
quote:
Je kan er best ene leuk bedrag ana over houden hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ga niet voor een stom spelletje waarbij je een boekenbon wint helemaal naar Nederland!!!
Nee, ik doe alleen maar mee aan weekend miljonair als het ooit zo uitkomtquote:Op maandag 2 juli 2007 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan er best ene leuk bedrag ana over houden hoor
ja dat schiet meer opquote:Op maandag 2 juli 2007 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen maar mee aan weekend miljonair als het ooit zo uitkomt
En zus van David Arquette, met wie ze dan een relatie heeft in de scream 3quote:Op maandag 2 juli 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doei !quote:Op maandag 2 juli 2007 03:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga slapen. Nog even wat leren en dan nog wat uurtjes slaap proberen te pakken. Weltrusten
Ow ja!! Da's waar ookquote:Op maandag 2 juli 2007 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En zus van David Arquette, met wie ze dan een relatie heeft in de scream 3![]()
Die in medium de vrouw van Jake Weber speelt, die weer in dawn of the dead zat samen met Ving Rhames die op zijn beurt weer Marsellus Wallace speelde in pulp fictionquote:Op maandag 2 juli 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat is weer een zus van Patricia Arquette,
Yep. ER plus 2quote:
Slaap lekker adoptiefje van mequote:Op maandag 2 juli 2007 03:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga slapen. Nog even wat leren en dan nog wat uurtjes slaap proberen te pakken. Weltrusten
Op die manier kan zelfs ík nog aan één van de Arquettes gelinkt worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Die in medium de vrouw van Jake Weber speelt, die weer in dawn of the dead zat samen met Ving Rhames die op zijn beurt weer Marsellus Wallace speelde in pulp fiction![]()
![]()
Slaap lekker en veel succesquote:Op maandag 2 juli 2007 03:06 schreef ScottTracy het volgende:
Doeiquote:Op maandag 2 juli 2007 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op die manier kan zelfs ík nog aan één van de Arquettes gelinkt worden.![]()
Nou, welterusten dan allemaal
Door bij mijn mondeling examen niet te accepteren dat de tijd om was omdat ik nog zoveel had te vertellen, en doordat ik teveel boeken had gelezen volgens de lijst, en doordat ik (destijds, nu allang niet meer) gewoon heel erg goed was in nederlands.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:15 schreef qonmann het volgende:
hoe kom je aan een 11 ?
Knapper was niet meer mogelijk, dus dat is wel logischquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben trouwens voor nederlands magna cum laude geslaagd![]()
Ik had een 11 voor mijn examen, serieus. Erg hé??
Sinds die tijd ben ik een heleboel dommer geworden in nederlands![]()
Nee, geen Duitserquote:Op maandag 2 juli 2007 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
himmel?
Ook geen Italiaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef qonmann het volgende:
musslolini
Goed gegoktquote:Op maandag 2 juli 2007 03:21 schreef qonmann het volgende:
Franco hebben we ook nog ..dit is puur gokken eingenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |