Wellicht als je je webcam aanzet (bij gebrek aan spiegels) kan je zien dat er een puisterige (door hamburgers) nerd zit die denkt dat hij de boventoon voert in een zinloze discussie. En zelfs denkt te winnnen door telkens dezelfde minder gewiekste argumentatie te gebruiken om z'n vlees etende ego te vergroten.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef Leef het volgende:
goh ik begin me oprecht af te vragen wie er achter die bruschetta en zwambtenaar zitten, dat moeten wel twee zulke ontzettend domme wichten zijn.
16, blond en quasi intellectuele breezer types schat ik zo in. VMBO+ zeg maar.
Eigenlijk heel naar van me om ze zo te pesten, maar ik ben in een pest bui geloof ik
En die vleesberg die je moeder heet?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef nightfall het volgende:
anders krijgen de koeien de overhand,. die beesten blijven maar neuken joh,. we komen anders nooit van die vleesberg af,. ze zouden me verdomme een lintje moeten geven,. ik offer me gvd elke avond op om ervanaf te komen
claim niet dat ik wel kan spellenquote:
Die kun je ook gewoon opeten hoor...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En die vleesberg die je moeder heet?
Ja, en ik heb honger dus kijk maar uit!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Vleeseters zijn barbaren. Ze doden andere levende wezens niet uit noodzaak, maar uit vraatzucht.
Zeer intelligente opmerking, inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Oh, dus dat was je aan het doen. Nou wat heb je ons voor de gek gehouden zeg. Je hebt je punt bewezen hoor, wat zijn we toch dom.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Buschetta het volgende:
en met omgekeerde psychologie te sturen.)
Had je niet met zo'n lompe stelling moeten komen, kwezel.quote:
hey!,. niks over me'n slanke moeder he eikeltjeseter..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja ik moet nou echt gaan slapen. M'n moeder roept dat ik naar m'n kamer moet. Welterusten!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Buschetta het volgende:
Wellicht als je je webcam aanzet (bij gebrek aan spiegels) kan je zien dat er een puisterige (door hamburgers) nerd zit die denkt dat hij de boventoon voert in een zinloze discussie. En zelfs denkt te winnnen door telkens dezelfde minder gewiekste argumentatie te gebruiken om z'n vlees etende ego te vergroten.
(oftewel ... You've been p'nded door Buschetta. Bedankt voor de leuke reacties. Lees ze nog maar eens terug dan zie je dat ik degene ben die de flames begon en jij reageerde daar erg grappig op. Alsof ik ook maar een van m'n argumenten meende. Wat maakt mij het nou uit wat anderen van me vinden. Tja vleeseters zijn makkelijk te lokken voor een flame war en met omgekeerde psychologie te sturen.)
Weltrusten
Mensen zijn geen kannibalen. Misschien in uiterste noodzaak.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Heel topic een beetje de semi-intellectueel uithangen en vervolgens over z'n moeder beginnen...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het bekende ad hominemquote:Op maandag 2 juli 2007 00:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Had je niet met zo'n lompe stelling moeten komen, kwezel.
Wat een toonbeeld van superioriteit toch, op de man spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch intelligente vegetarische opmerking.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag, melkmuil.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het bekende ad hominem.
Zo zo, met drogredenen kom je er wel hoor.
Je mag mijn hotdog anders wel eens in je mond nemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik lust overigens we een zwamburger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |