Noodzaak? Leg eens uit.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
ehm nee. niet vraatzucht, noodzaak.
Ok, dat is duidelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een leeuw is niet hypocriet daar een leeuw niet rationeel over zijn eigen gedrag kan redeneren.
Ik benut die gave optimaal, ik rationaliseer dat ik vlees lekker vind en dat ik het nodig heb.quote:Een mens kan dat wel. Dat is een bijzondere gave. En een mens die die gave optimaal benut stijgt in zijn menswaardigheid. Dat geldt dus niet voor vleeseters.
Waar heb jij vlees voor nodig?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk.
[..]
Ik benut die gave optimaal, ik rationaliseer dat ik vlees lekker vind en dat ik het nodig heb.
Volgens die redenering is een mens dus ook een herbivoor. Het is dus allebei, vandaar de term omnivoor. Dit punt is dus verder irrelevant.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:46 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Op het moment dat je in staat bent vlees te verteren ben je een carnivoor. Op het moment dat je in staat bent om daarnaast ook plantaardig voedsel te verteren, ben je een omnivoor. Een mens is een omnivoor en dat behelst dus ook het feit dat de mens een carnivoor is.
Nee, je leert maar eens wat terug te doen voor moeder natuur. Niet altijd je keuzes baseren op wat het beste is voor jou, egoïst!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:52 schreef gewoon_doen het volgende:
Als je het nou bracht vanuit een gezondheidskwestie...ok.
Voor mijn vitamines en andere belangrijke stoffen.quote:
Neus is ook gemaakt om te ruiken maar jij ruikt toch ook niet overal aan ?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef ScienceFriction het volgende:
De mens heeft een gebit dat is gemaakt om onder andere vlees te eten![]()
Een mens is ook gebouwd om concurrende soortgenoten uit te schakelen. Rechtvaardigt dat moord?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef ScienceFriction het volgende:
De mens heeft een gebit dat is gemaakt om onder andere vlees te eten![]()
Ik ruik wat in mijn bereik isquote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Neus is ook gemaakt om te ruiken maar jij ruikt toch ook niet overal aan ?
Wetenschappelijk onderzoek heeft al lang aangetoond, dat de noodzakelijk stoffen die in vlees zitten, rijkelijk in plantaardig voedsel kan worden gevonden.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor mijn vitamines en andere belangrijke stoffen.
Een mens hoeft geen soortgenoten uit te schakelen om te overleven. Wezenlijk verschil.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een mens is ook gebouwd om concurrende soortgenoten uit te schakelen. Rechtvaardigt dat moord?
Ethisch gezien vanuit de teleologisch kant: jawohl, ganz sicher ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een mens is ook gebouwd om concurrende soortgenoten uit te schakelen. Rechtvaardigt dat moord?
Een mens hoeft ook geen vlees te eten om te overleven. Your point is?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een mens hoeft geen soortgenoten uit te schakelen om te overleven. Wezenlijk verschil.
Ja dat weet ik. Maar ik kies er voor om geen gebruik te maken van die alternatieven.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek heeft al lang aangetoond, dat de noodzakelijk stoffen die in vlees zitten, rijkelijk in plantaardig voedsel kan worden gevonden.
De verpakking en smaak is dan alleen wat anders...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek heeft al lang aangetoond, dat de noodzakelijk stoffen die in vlees zitten, rijkelijk in plantaardig voedsel kan worden gevonden.
Wrong, wrong, wrong. Als je ALLEEN vlees NODIG hebt om te overleven , ben je een carnivoor. Als je vlees en vegetatie NODIG hebt om te overleven, ben je een omnivoor. Een mens kan makkelijk zonder 1 van beide. Ga terug naar school ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:52 schreef Buschetta het volgende:
Je had ze niet moeten uitleggen wat ik bedoelde met die carnivoren..... Je moet ze voor zichzelf leren denkenMaar gezien de uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek zal het wel een dag duren eer ze uberhaupt de weg vinden naar dit vervolg topic.
dat groentes vies zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een mens hoeft ook geen vlees te eten om te overleven. Your point is?
In onze huidige westerse maatschappij niet. Maar in minder ontwikkelde gebieden wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een mens hoeft ook geen vlees te eten om te overleven. Your point is?
Dus je kiest er voor om toe te staan dat levende wezens onnodig worden gedood voor jouw genot. Zoals ik al zei: barbaars. En zoals ik al zei: hypocriet wanneer je weent om je moeder die opgegeten wordt door een stel kanibalen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik kies er voor om geen gebruik te maken van die alternatieven.
Vegetariers kunnen niet sporten, omdat ze zo zwak zijn, want ze eten geen vlees.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Buschetta het volgende:
Even samenvatten wat we in het vorige topic hadden vastgesteld.
- Dat vegetariers volgens wetenschappelijk onderzoek een hoger I.Q hebben gemiddeld.
- Vleeseters zijn aggresief en willen andersdenkenden zelfs geweld toebrengen.
- Voorbeelden van wetenschappelijke doorbraken die werden misbruikt door vleeseters.
- Vleeseters hebben een sterke bijna ziekelijke neiging om hun vleeseten te verdedigen.
O ja ik snap 'm.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Buschetta het volgende:
Neus is ook gemaakt om te ruiken maar jij ruikt toch ook niet overal aan ?
En omdat men daar wel vlees nodig heeft, moeten we het hier ook eten?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In onze huidige westerse maatschappij niet. Maar in minder ontwikkelde gebieden wel.
Je vergelijkt het één met iets totaal anders...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dus je kiest er voor om toe te staan dat levende wezens onnodig worden gedood voor jouw genot. Zoals ik al zei: barbaars. En zoals ik al zei: hypocriet wanneer je weent om je moeder die opgegeten wordt door een stel kanibalen.
Mensen zijn van nature hypocriet, dat komt nou eenmaal door die vervelende emoties. Maar dat heeft er nu even niets mee te maken, het gaat er om dat ik het niet onnodig vind dat die dieren worden gedood, ik heb het vlees namelijk nodig.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dus je kiest er voor om toe te staan dat levende wezens onnodig worden gedood voor jouw genot. Zoals ik al zei: barbaars. En zoals ik al zei: hypocriet wanneer je weent om je moeder die opgegeten wordt door een stel kanibalen.
Als je later groot bent leer je wellicht dat een penis is gemaakt om je ook voort te kunnen planten. Al hoop ik vanuit humaan oogpunt dat dat niet gebeuren zal.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef Leef het volgende:
[..]
O ja ik snap 'm.
Piemel is ook gemaakt om mee te plassen, maar toch doe ik er ook andere dingen mee.
Sporten is dan ook bij uitstek een activiteit voor primitieve primaten, niet voor hoog ontwikkelde intellectuelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Vegetariers kunnen niet sporten, omdat ze zo zwak zijn, want ze eten geen vlees.
Veeg je reet af met die planten, homo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil hiermee aangeven dat er niets mis is met 'barbaars' zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:58 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En omdat men daar wel vlees nodig heeft, moeten we het hier ook eten?
Tig voorbeelden van dieren die hun eigen soort eten hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je vergelijkt het één met iets totaal anders...
Welke diersoorten vermoorden soortgenoten, eten soortgenoten (ga nu niet praten over die ene spin)
Vind je leeuwen en andere vleesetende dieren ook verwerpelijk? Niet dat ik probeer aan te tonen dat de mens zo goed bezig is maar je brengt niet echt sterke argumenten zo naar voren
Koeien, bijvoorbeeld, hebben 2 doeleinden: melk produceren en opgegeten worden door mensen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:58 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En omdat men daar wel vlees nodig heeft, moeten we het hier ook eten?
Bron?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Buschetta het volgende:
- Dat vegetariers volgens wetenschappelijk onderzoek een hoger I.Q hebben gemiddeld.
- Voorbeelden van wetenschappelijke doorbraken die werden misbruikt door vleeseters.
- Vleeseters hebben een sterke bijna ziekelijke neiging om hun vleeseten te verdedigen.
Verder:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Buschetta het volgende:
Even samenvatten wat wein het vorige topic hadden vastgesteld.
Ik blijf je standpunten hoogstens interessant vinden, ik lach me regelmatig dood achter m'n pc.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Sporten is dan ook bij uitstek een activiteit voor primitieve primaten, niet voor hoog ontwikkelde intellectuelen.
Nog wat constructiefs te melden, lapschwanz?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:00 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Veeg je reet af met die planten, homo.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Leef het volgende:
[..]
Verder, even voor de duidelijkheid:
Wij Vleeseters planten ons niet voort, wij Vlezen ons voort.
Inderdaad... Minder testosteron, mindere kwaliteit van het zaad en minder voortplantingskansen... Evolutionair gezien een beetje wankel, niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Sporten is dan ook bij uitstek een activiteit voor primitieve primaten, niet voor hoog ontwikkelde intellectuelen.
Weer een typisch voorbeeld van een primaat die door middel van het noemen van sexuele voorkeur. Wat in de ogen van de genoemde primaat een scheldwoord is door onderontwikkeling. De slimmere vegetarier probeert te verlagen tot zijn niveau.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:00 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Veeg je reet af met die planten, homo.
Nee, maar ik erger me aan je belerend gezeur.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nog wat constructiefs te melden, lapschwanz?
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Weer een typisch voorbeeld van een primaat die door middel van het noemen van sexuele voorkeur. Wat in de ogen van de genoemde primaat een scheldwoord is door onderontwikkeling. De slimmere vegetarier probeert te verlagen tot zijn niveau.
Erg typisch gedrag.
Nuff said.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Leef het volgende:
[..]
Verder:
- Vegetariers kunnen niet spellen
- Vegetariers snappen geen grapjes
- Vegetariers hebben een beetje beperkt verstand, maar denken toch dat ze eigenlijk superieur zijn!
- Vegetariers zijn o zo makkelijk uit te lokken voor een heerlijke Flamewar waarvan ze zelf niet begrijpen dat ze alleen maar voor vermaak gebruikt worden
- Vegetariers vinden de meest verschrikkelijke massavernietigingswapens uit en doden daarmee meer mensen dan er ooit in de wereldgeschiedenis op 1 dag zijn gedood in een oorlog
- Vegetariers voeren de meest vernietigende wereldoorlog ooit, waarin tientallen miljoenen mensen op beestachtige wijze zijn vermoord
![]()
Verder, even voor de duidelijkheid:
Wij Vleeseters planten ons niet voort, wij Vlezen ons voort.
Evolutionair gezien wellicht, maar gelukkig staat de mens vrijwel boven de evolutie. Geniale vegetarische breinen zullen uiteindelijk in staat zijn om de mens genetisch te ondersteunen doormiddel van genetische modificatie. Het is een win-win situatie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... Minder testosteron, mindere kwaliteit van het zaad en minder voortplantingskansen... Evolutionair gezien een beetje wankel, niet?
Om maar even een duit in het zakje te doen: "Gelukkig, er zijn ook vegetariërs waar je om kan lachen."quote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Weer een typisch voorbeeld van een primaat die door middel van het noemen van sexuele voorkeur. Wat in de ogen van de genoemde primaat een scheldwoord is door onderontwikkeling. De slimmere vegetarier probeert te verlagen tot zijn niveau.
Erg typisch gedrag.
Dat kan ik mij voorstellen. Maar ik ben niet voor niets belerend. Ik bèn intellectueel superieur aan jouquote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nee, maar ik erger me aan je belerend gezeur.![]()
Nogal een ambitieuze uitspraak. Enig bewijs?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Evolutionair gezien wellicht, maar gelukkig staat de mens vrijwel boven de evolutie.
En weer wat geleerd vandaag:quote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Buschetta het volgende:
Erg typisch gedrag.
- 'vegetariërs' schrijf je met een trema.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Leef het volgende:
- Vegetariers kunnen niet spellen
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Erg typisch gedrag.
Dit is ongeveer net zo'n nutteloze discussie als roken vs niet roken.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Buschetta het volgende:
- Dat vegetariers niet-rokers volgens wetenschappelijk onderzoek een hoger I.Q hebben gemiddeld.
- VleesetersRokers zijn aggresief en willen andersdenkenden zelfs geweld toebrengen.
- Voorbeelden van wetenschappelijke doorbraken die werden misbruikt door vleesetersrokers.
- Vleeseters rokers hebben een sterke bijna ziekelijke neiging om hun vleeseten gerook te verdedigen.
Maar neuken, ho maar...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Evolutionair gezien wellicht, maar gelukkig staat de mens vrijwel boven de evolutie. Geniale vegetarische breinen zullen uiteindelijk in staat zijn om de mens genetisch te ondersteunen doormiddel van genetische modificatie. Het is een win-win situatie.
Ok, moving on, waarom zijn vegetariërs dan intellectueel superieur in jouw ogen? Omdat je vind dat het doden van dieren zinloos is?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Maar ik ben niet voor niets belerend. Ik bèn intellectueel superieur aan jou.
Wees niet bang, ik voel me absoluut niet aangevallen door je uitlatingen. Niet in de laatste plaats omdat je pogingen tot het schetsen van profielen zelfs nog te dom zijn om gebruikt te worden in een Naked Gun film.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef Leef het volgende:
goh ik begin me oprecht af te vragen wie er achter die bruschetta en zwambtenaar zitten, dat moeten wel twee zulke ontzettend domme wichten zijn.
16, blond en quasi intellectuele breezer types schat ik zo in. VMBO+ zeg maar.
Eigenlijk heel naar van me om ze zo te pesten, maar ik ben in een pest bui geloof ik
Gelijk. Deze verstandige omnivoor gaat slapie-slapie doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef Schijtgeit het volgende:
Nuff said.
Hitler was overtuigd vegetariër.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Vleeseters zijn barbaren. Ze doden andere levende wezens niet uit noodzaak, maar uit vraatzucht.
Ah, uitstekende films. Dat is nog eens echte kost voor de vegetaristische elite onder ons.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef zwambtenaar het volgende:
Niet in de laatste plaats omdat je pogingen tot het schetsen van profielen zelfs nog te dom zijn om gebruikt te worden in een Naked Gun film.
Wellicht als je je webcam aanzet (bij gebrek aan spiegels) kan je zien dat er een puisterige (door hamburgers) nerd zit die denkt dat hij de boventoon voert in een zinloze discussie. En zelfs denkt te winnnen door telkens dezelfde minder gewiekste argumentatie te gebruiken om z'n vlees etende ego te vergroten.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef Leef het volgende:
goh ik begin me oprecht af te vragen wie er achter die bruschetta en zwambtenaar zitten, dat moeten wel twee zulke ontzettend domme wichten zijn.
16, blond en quasi intellectuele breezer types schat ik zo in. VMBO+ zeg maar.
Eigenlijk heel naar van me om ze zo te pesten, maar ik ben in een pest bui geloof ik
En die vleesberg die je moeder heet?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef nightfall het volgende:
anders krijgen de koeien de overhand,. die beesten blijven maar neuken joh,. we komen anders nooit van die vleesberg af,. ze zouden me verdomme een lintje moeten geven,. ik offer me gvd elke avond op om ervanaf te komen
claim niet dat ik wel kan spellenquote:
Die kun je ook gewoon opeten hoor...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En die vleesberg die je moeder heet?
Ja, en ik heb honger dus kijk maar uit!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Vleeseters zijn barbaren. Ze doden andere levende wezens niet uit noodzaak, maar uit vraatzucht.
Zeer intelligente opmerking, inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Oh, dus dat was je aan het doen. Nou wat heb je ons voor de gek gehouden zeg. Je hebt je punt bewezen hoor, wat zijn we toch dom.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Buschetta het volgende:
en met omgekeerde psychologie te sturen.)
Had je niet met zo'n lompe stelling moeten komen, kwezel.quote:
hey!,. niks over me'n slanke moeder he eikeltjeseter..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja ik moet nou echt gaan slapen. M'n moeder roept dat ik naar m'n kamer moet. Welterusten!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Buschetta het volgende:
Wellicht als je je webcam aanzet (bij gebrek aan spiegels) kan je zien dat er een puisterige (door hamburgers) nerd zit die denkt dat hij de boventoon voert in een zinloze discussie. En zelfs denkt te winnnen door telkens dezelfde minder gewiekste argumentatie te gebruiken om z'n vlees etende ego te vergroten.
(oftewel ... You've been p'nded door Buschetta. Bedankt voor de leuke reacties. Lees ze nog maar eens terug dan zie je dat ik degene ben die de flames begon en jij reageerde daar erg grappig op. Alsof ik ook maar een van m'n argumenten meende. Wat maakt mij het nou uit wat anderen van me vinden. Tja vleeseters zijn makkelijk te lokken voor een flame war en met omgekeerde psychologie te sturen.)
Weltrusten
Mensen zijn geen kannibalen. Misschien in uiterste noodzaak.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Heel topic een beetje de semi-intellectueel uithangen en vervolgens over z'n moeder beginnen...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het bekende ad hominemquote:Op maandag 2 juli 2007 00:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Had je niet met zo'n lompe stelling moeten komen, kwezel.
Wat een toonbeeld van superioriteit toch, op de man spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch intelligente vegetarische opmerking.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag, melkmuil.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het bekende ad hominem.
Zo zo, met drogredenen kom je er wel hoor.
Je mag mijn hotdog anders wel eens in je mond nemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik lust overigens we een zwamburger...
Melkmuil? Ik vind dat geen manier van doen, hoe jij bezig bent. Waar is je fatsoen gebleven, druiloor?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag, melkmuil.
Ik dacht jij vegetariër wasquote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Je mag mijn hotdog anders wel eens in je mond nemen.
Verspil je tijd niet aan de reguliere KLB-bezoeker en geef eens antwoord op mijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zoveel klaag ik toch niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verspil je tijd niet aan de reguliere KLB-bezoeker en geef eens antwoord op mij.
Okè, nu heb je je geloofwaardigheid dus echt de goot in geschopt. Mag ik dan nu stoppen met kniebuigen, O superieure heerser?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ga maar vlug slapen, het wordt niet meer wat met jou, jong.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee, maar je post er hinderlijk tussendoor. Ik probeer meer te weten te komen over het fenomeen zwambtenaar.quote:
Ik moet m'n postaantal toch opkrikken?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar je post er hinderlijk tussendoor. Ik probeer meer te weten te komen over het fenomeen zwambtenaar.
Ja maar, ik had hem bijna. Het is moeilijk om door zijn schild van 'superioriteit' te breken.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik moet m'n postaantal toch opkrikken?
Dom genoeg om deze discussie te voeren en dan denken dat iemand daadwerkelijk argumenten in de strijd gooit om anderen ervan te overtuigen. De van de vegetarische kant genoemde punten geven aan dat vlees geen noodzakelijke voedingwaarde heeft t.o.v vleesvervangers. Om dan uberhaupt nog dingen te gaan aandragen waarom je wel vlees zou moeten eten is waanzin. Je kan dan hooguit reageren met iets in de trant van "ik vind het lekker dus ik eet het". Maar de vleeseters proberen het te onderbouwen door telkens andere zaken aan te halen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dus dat was je aan het doen. Nou wat heb je ons voor de gek gehouden zeg. Je hebt je punt bewezen hoor, wat zijn we toch dom.
gadverdamme.... tomaten!!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef existenz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
alleen al het feit dat er vleesvervangers zijn, geeft aan dat vlees belangrijk is om te eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:21 schreef Buschetta het volgende:
De van de vegetarische kant genoemde punten geven aan dat vlees geen noodzakelijke voedingwaarde heeft t.o.v vleesvervangers.
Als jij alle vlees ziet als mensenvlees snap ik waarom je geen vlees eet. We zijn geen kannibalen. Dat er iets mis is met je hersenen als je zo denk is dan natuurlijk evident.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dom genoeg om deze discussie te voeren en dan denken dat iemand daadwerkelijk argumenten in de strijd gooit om anderen ervan te overtuigen. De van de vegetarische kant genoemde punten geven aan dat vlees geen noodzakelijke voedingwaarde heeft t.o.v vleesvervangers. Om dan uberhaupt nog dingen te gaan aandragen waarom je wel vlees zou moeten eten is waanzin. Je kan dan hooguit reageren met iets in de trant van "ik vind het lekker dus ik eet het". Maar de vleeseters proberen het te onderbouwen door telkens andere zaken aan te halen.
Dus deze hele discussie is eigenlijk zinloos. Ik eet geen vlees omdat ik het niet vind kunnen. Wellicht is het lekker maar na 22 jaar is het hetzelfde geworden als het eten van een mens voor mij dus ik kokhals al bij de gedachte. Dit zullen veel mensen van jullie raar vinden maar stel je het maar voor hoe het zal zijn om bijvoorbeeld een nog levende vis te eten of een gebakken kakkerlak. Natuurlijk zullen een hoop "stoere" mensen zeggen "kom maar op ik eet het wel" maar de realiteit is anders. Dus in het kort
Door de veranderde denkwijze op de manier hoe veel vegetariers vlees zien is vaak niet te begrijpen door vleeseters waardoor vegetaries in hun ogen raar zijn en radicaal. Als je bovenstaande tekst begrijpt en je hebt inlevingsgevoel begrijp je dat dit niet zo is. En dan kan je ook begrijpen waarom een vegetarier liever geen veggieburger eet van een barbeque waar vlees op heeft gelegen. Of een etenswaar met 1% dierlijke toevoegingen. Jij eet tenslotte ook geen chips met 1% mensen vlees.Succes met de in mijn ogen zinloze discussie. En nogmaals weltrusten.
En natuurlijk vind ik vleeseters niet minder intelligent, ik zat maar te trollen
Vleesvervangers heten zo om het te verkopen in Albert Heijn. En om vleeseters te laten kiezen voor een veggie burgertje af en toe. Een Hamburger is op het moment dat iemand elke dag kip eet een kipvervanger.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
alleen al het feit dat er vleesvervangers zijn, geeft aan dat vlees belangrijk is om te eten.
ik bedoel meer de voedingswaarden van vlees... niet die soja troep of wat dan ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Vleesvervangers heten zo om het te verkopen in Albert Heijn. En om vleeseters te laten kiezen voor een veggie burgertje af en toe. Een Hamburger is op het moment dat iemand elke dag kip eet een kipvervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |