Die Simpsonsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:38 schreef pascalheister het volgende:
misschien in Berlijn The Simpsons ook eens kijken, bioscopen genoeg
Mee eens.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind Zodiac trouwens maar een matige film. Had er veel van verwacht, maar ik vind 'm erg traag. En constant die sprongen... 12 uur later, 1,5 week later, 24 uur laten, 2 weken later...etc etc dat wordt ook irritant.
Je vergeet die van Michael Bublequote:Op zondag 29 juli 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
Mwah, heb eigenlijk in 5,5 jaar FOK! maar ene paar vaste avatars gehad. Erom heen komt er steeds ene periode van een maand dat ik elke week van avatar verander. Maar de vaste avatars die ik dus soms voor lange maanden zowel jaren vasthoud zijn:
Voor een paar jaar:
[afbeelding]
Toen een half jaar:
[afbeelding]
Toen tot op heden:
[afbeelding]
Met af en toe een afwisseling met:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Tussendoor heb ik ook avatars versleten zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede aanschaf.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Je vergeet die van Michael Buble(heb er gister net de cd ervan gekocht(
Denk dat ik 'm morgen meeneem naar het werk; heb ik iets vrolijks te luisterenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede aanschaf.
Avatar van MB heb ik maar een week gehad
Same herequote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm morgen meeneem naar het werk; heb ik iets vrolijks te luisteren(ben trouwens een van de weinigen in m'n omgeving die ook nog cd's en dvd's in de winkel koopt
)
Ey, eindelijk een soortgenootquote:
Iemand op mn werk was daar ook naar toe gegaan...hij vertelde vrolijk dat ie tot zn knieen onder de modder zatquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind Zodiac trouwens maar een matige film. Had er veel van verwacht, maar ik vind 'm erg traag. En constant die sprongen... 12 uur later, 1,5 week later, 24 uur laten, 2 weken later...etc etc dat wordt ook irritant.
Geen aanrader.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip, die moet ik ook nog steeds zien.
Beter dan Spirited Away, The Incredibles, Hotaru No Haka en de animatiepareltjes van Tim Burtonquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:41 schreef Dizer het volgende:
Net Ratatouile gezien! Beste animatie ooit.
Yes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter dan Spirited Away, The Incredibles, Hotaru No Haka en de animatiepareltjes van Tim Burton![]()
Simpsons moet ik nog zienquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef pascalheister het volgende:
we zijn weer terug uit Berlijn
The Simpsons en the Transformers nog gezien daar, vette films
Zeker. Normaal is dat ding 140 euro, nu 84 euro (incl verzendkosten). Ik denk wel dat je moet opschieten, misschien is hij straks uitverkocht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:13 schreef Shogo het volgende:
Ik zit al een tijdje aan een logitech setje te denken voor mijn PC maar die ziet er ook wel heel gaaf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |