quote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mag ook helemaal geen adblocker gebruiken slindenau!![]()
De tering, ik dacht `t wel jaquote:
* Mompelt iets over sierpaarden en werkpaardenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Weekend? Ik heb vandaag 13 uur gewerkt en mag de aankomende twee dagen ook gewoon vol aan de bak
m`n pa en maquote:
ok. Verwacht alleen niet dat ik veel op stap ga. Alleen is dat nl. niet zo gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 22:27 schreef Professional het volgende:
He Timo, 21 aug ga ik naar Kos! Je tips hoor ik dan graag.
die drinkt ze nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef sjeppert het volgende:
neem gewoon je moeder mee![]()
paar tequila....![]()
en nou het rijbewijs nogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef slindenau het volgende:
Joepie, ik heb een theorie-certificaat voor het rijbewijs A gehaald vandaag.
[afbeelding]
Je laatste twee berichten waren:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
Wat?
Mja, als je nog geen rijbewijs hebt en gelijk voor A gaat dan moet je eerst theorie halen, anders mag je sowieso al niet lessenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en nou het rijbewijs nog![]()
hoeveel fouten had je?
oh dat is motor, dacht nog autoquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je laatste twee berichten waren:
"Hoi."
en
"Hoi."
[..]
Mja, als je nog geen rijbewijs hebt en gelijk voor A gaat dan moet je eerst theorie halen, anders mag je sowieso al niet lessen
En ik had 5 foutjes. Maar het aantal maakt niet meer uit, als het certificaat maar binnen is
.
Die zijn dan ook altijd echt ont-zet-tend zatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef Professional het volgende:
Boeiend.
Ga gewoon alleen naar een pub, sla je een zatte Engelse aan de haak.
Moet je daar tegenwoordig al een gewaarmerkte kopie voor opsturen?? Toen ik ging studeren stuurde ik gewoon een normale kopie opquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef slindenau het volgende:
Ja, je bent niet de eerste die het "A" gedeelte niet hoort/ziet.
'k heb trouwens nog vreugdvol nieuws...vandaag is mijn aanmelding voor het HBO in eindhoven (fontys) op de post gegaan.
Hopenlijk gaat alles goed, want dit is het laatste gewaarmerkte kopie dat ik heb van mn diploma/cijferlijst...
(ja ik ga 2 jaar later dan gepland studeren, maar dat boeit allemaal niet zo).
Motorrijlesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef slindenau het volgende:
Mja, als je nog geen rijbewijs hebt en gelijk voor A gaat dan moet je eerst theorie halen, anders mag je sowieso al niet lessen
En ik had 5 foutjes. Maar het aantal maakt niet meer uit, als het certificaat maar binnen is
.
Congrats, op naar het examen Voertuigbeheersing!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:20 schreef slindenau het volgende:
Joepie, ik heb een theorie-certificaat voor het rijbewijs A gehaald vandaag.
[afbeelding]
Aanrader dus?quote:
Ja ok thuis, maar bij de bios is op dinsdag filmdag (4 euro)quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef sjeppert het volgende:
elke dag = filmdag.
Ja zeker een aanraderquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aanrader dus?
Ik wil 'm ook zien, maar ik ben nogal de enige hier. Misschien dat ik op de filmdag ff ga.
Zeker een aanraderquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aanrader dus?
Ik wil 'm ook zien, maar ik ben nogal de enige hier. Misschien dat ik op de filmdag ff ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |