Quality Film Collectionquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog goede tips aldaar?
eigen tv ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:03 schreef slindenau het volgende:
Zo, vandaag weer twee goede films gezien.
Eerst Old Boy van de DVD, en daarna gelijk over naar Being John Malkovich op Ned2.
Helaas wel de eerste 20 minuten gemist omdat de rest van het huis zonodig bond (licence to kill) af moest kijken.
Lijkt me wel makkelijkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Professional het volgende:
OMG, ik wil geen bergen fietsen als ik op vakantie ben.
Ik huur me wel een scooter dan.
Welcome backquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 06:19 schreef BrainOverfloW het volgende:Goeiemorgen. Ik ben net weer een uurtje thuis van vakantie. Lekker met 7 vrienden een villa in polen aan de oostzee gehuurd. Net zo relaxed. Lekker op het strand liggen met een biertje. Thuiskomen en in de sauna of bubbelbad kunnen liggen
. En savonds lekker uit. Zometeen crash ik lekker mijn bed in
Ik wist niet dat jij uit Limburg kwam?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef slindenau het volgende:
Boh zeg,
Waarschijnlijk de muzieksoort...Happy Hardcore, de vrolijke melodieties...de belachelijkheidquote:
Brabant, dat komt aardig in de buurt...maar deze 'boh' heb ik meer te danken aan die tijd die ik in ONZ heb doorgebracht. Blame Maikuuulquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit Limburg kwam?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de muzieksoort...Happy Hardcore, de vrolijke melodieties...de belachelijkheid. En nog van Nederlandsche bodem ook
Maikuuulquote:[..]
Brabant, dat komt aardig in de buurt...maar deze 'boh' heb ik meer te danken aan die tijd die ik in ONZ heb doorgebracht. Blame Maikuuul.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Buaahahahaaa...wat een tijd terug is dat zeg.
Het trieste is dat ik gewoon van de meeste van die tracks de tekst van voor naar achter uit m`n kop kenquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef slindenau het volgende:
Hmm, goed bezig vandaag...1 DVD ontvangen en 10 besteld.
Zoveel tekst is er ook niet lijkt mequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef Timo20 het volgende:Het trieste is dat ik gewoon van de meeste van die tracks de tekst van voor naar achter uit m`n kop ken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |