Het was ook haast onvermijdelijk, dat de twee nieuwelingen naar elkaar toe zouden trekken.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En Dennis & Nadia zitten weer langs elkaar...
Für mich ist es jetzt: Gute Nacht Freunde.quote:
Om hem wat te zien doen?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef F04 het volgende:
Mag er een cam op Jaap?
Dat was normaal gesproken mijn tekstquote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
Jaap kijkt niet mee? Waar is Jaap.
Dennisquote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie die derde is.......
Mart, Bassie?![]()
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehn.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Für mich ist es jetzt: Gute Nacht Freunde.![]()
Nou, nog een sigaretje dan.
Daar dacht ik dus aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehn.![]()
ik voelde het gewoonquote:
Stijgt hier spanning?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis![]()
Ik baal ervan dat we nog steeds niks weten. Ik slinger er speciaal mijn streams voor aan en terwijl de spanning stijgt hier, liggen zij gewoon tv te kijken.
Eén opmerking blijft ook nog hangen bij me. Dat er deze keer geen crimineel komt.Ik snap Jaap niet, Ik snap Jaap niet!
Jaja Reinhard Mey ofzo toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehn.![]()
Ik lig in een deuk. Een hortensia met de naam Huub.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Diese Hortensie ist gezüchtet worden durch die Züchterei Angela.
Sie ist speziell Huub gewidmet schreibt Angela van Buuren in einem Brief an Huub.
Sie durfte für den Züchter einen Namen vorgeschlagen für diese neue Hortensiensorte.
Der Name ist jetzt Huberteros purasensus
Quelle: Nowlive.eu
Als er maar geen Dennix komtquote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Een hortensia met de naam Huub.![]()
Nu nog een tulp met de naam Dennisquote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Ik heb de liefde van mijn leven al gevondenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt er nog een vervolg op de loverscorner?
Ja klopt met het oog op morgen elke werkdag om 23 uurquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.lyricsvault.net/songs/3982.html heerlijk nr gewoon, vroegah altijd op radio 1, met een blik op morgen geloof ik (weet niet meer zeker)
Wil jij dat ik slecht slaap?quote:
ik ook mn nest over een paar minuten als er geen fuck gebeurt op die streams.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de liefde van mijn leven al gevonden![]()
daar?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de liefde van mijn leven al gevonden![]()
laten we maar een brandnetel doen of zo, of hoe heet die mega stink plant ook alweer ?quote:
Ich gehe auch weg (Tatort sehen........echt waarquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg, slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op.![]()
Die uit het Tropenmuseum? Die ruikt naar 1000 kadavers? Ben de naam kwijt......quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
laten we maar een brandnetel doen of zo, of hoe heet die mega stink plant ook alweer ?
Verbergt Nadia haar buikje ook (net als zij met de kloppende klit BB, ik ben haar naam kwijt)?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
Zo. Net de laatste zin van mijn bachelorthese geschreven, lang leve de vakantie! Wat kijken ze voor film?
Disanaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Het moet hier nu echt niet gekker worden met die avatars![]()
Titan arum:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Die uit het Tropenmuseum? Die ruikt naar 1000 kadavers? Ben de naam kwijt......
Hoe weet je dat nou weer?quote:
Marcia.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:49 schreef marrietje het volgende:
[..]
Verbergt Nadia haar buikje ook (net als zij met de kloppende klit BB, ik ben haar naam kwijt)?
Dennis is, in de subjectieve betekenis, een persoon uit dgk die door de ogen wordt waar genomen en door onze hersenen negatief wordt beoordeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een zonnebloem ! Ik vindt Dennis de vrolijkste van het huis !!
Vind je het gek. Er gebeurt de hele dag niets op de streams en hier hebben we het over Lovely Dennis en Duitsers en Piemelplanten.quote:
ik moest ook wel ff lachen, maar vind het wel wat overdreven.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |