Dat denk ik, het was net het einde van m'n proeftijd en dan zou ie m'n loon moeten verhogen. Maar er zijn nog 2-3 andere mensen ontslagen die ook allemaal part-time (2 dagen in de week of minder) werkten, dus ik denk niet dat het echt aan mij ligt.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
Gewoon een leukere beter betalende baan zoeken.
Niet te veel om treuren..
Heeft 'ie nog een duidelijkere reden gegeven of was je gewoon te oud en wou 'ie van je af voor 'ie je loon moest verhogen?
Netto, ik ben 16.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef StateOfMind het volgende:
3,20 per uur???????? Netto/Bruto??????
Hoe oud ben je?
Ik denk lage arbeidsproductiviteit. Kan je natuurlijk altijd zeggen over iemand die er net werkt, en je moet tegenwoordig een reden hebben om iemand te ontslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef Batsnek het volgende:
Waarom voegde je niet veel toe?
Mwah.. toen ik 16 was kreeg ik bij de AH 2,96 p/u.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
WAT de NEUK doe je voor 3,20 per uur?? Kauwgom van de onderkant van de tafel krabben in het jeugdcentrum?
Maar evengoed lullig... En dan ook nog 'soort van unaniem' ontslagen worden... (klinkt als: alleen de baas wilde het, de rest zou je graag in dienst houden tegen een beter salaris. Maar ja, omdat hij de baas is krijgt hij zijn zin...)
Oftewel je stond de hele dag te kleppen met je collega's en sigaretjes te roken op het terras. Tsja dan zou ik je er ook uitgooien. Maar iets als lage arbeidsproductiviteit is natuurlijk wel een kutsmoes....quote:Op zondag 1 juli 2007 21:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik denk lage arbeidsproductiviteit. Kan je natuurlijk altijd zeggen over iemand die er net werkt, en je moet tegenwoordig een reden hebben om iemand te ontslaan.
Daarom word jij straks ook putjesschepper.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:06 schreef -En4Cer- het volgende:
Voor dat uurloon kwam ik mijn bed niet uit.
Voor je scholing zal het niet zijn geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
toen ik 16 was begin ik met 4 euro netto in de horeca
Dat viel dus wel mee, ik deed nog (voor zover dat in mijn mogelijkheden ligt) echt m'n best ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Oftewel je stond de hele dag te kleppen met je collega's en sigaretjes te roken op het terras. Tsja dan zou ik je er ook uitgooien. Maar iets als lage arbeidsproductiviteit is natuurlijk wel een kutsmoes....
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:06 schreef -En4Cer- het volgende:
Voor dat uurloon kwam ik mijn bed niet uit.
bijbaanquote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Voor je scholing zal het niet zijn geweest"Begin"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |