Over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef -Mo- het volgende:
Jammer alleen dat wolfrolf een heel matige smaak heeft.
Nee. Ik vind het kutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Sterf
Zoals een wijs man ooit zei: "We twisten niet, je hebt gewoon ongelijk."quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twistenIk ben dan ook sowieso geen sitcom liefhebber (F
iends haat ik ook)
Even de resterende 8 afleveringen er doorheen gestamptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
Beetje spoilerig filmpje voor iemand die pas 4 afleveringen van seizoen 1 heeft gezien en verders niks [afbeelding] .
Ik eis spoilertags!
Ik doe met je mee, was screens zijn nooit weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef -Mo- het volgende:
Om maar on-topic weer te posten, wat als kwaliteitsuser inherent aan mij is:
Dude, in Restless worden ontiegelijk veel antwoorden op vragen gegeven waar je later als kijker mee gaat zitten nadenken. Kijk die aflevering nog eens een keer. Heel veel info.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Restless, toffe aflevering! Beetje vreemd, maar erg leuk.![]()
Daarom vind ik het ook een toffe aflevering!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, in Restless worden ontiegelijk veel antwoorden op vragen gegeven waar je later als kijker mee gaat zitten nadenken. Kijk die aflevering nog eens een keer. Heel veel info.
Correctquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:15 schreef Dizer het volgende:
Duh, die is makkelijk. Dat is de aflevering waarin Buffy niet meer te zien is en daardoor gaat ze allemaal leuke dingen doen. Hier dus wanneer Xander binnenkomt en Buffy begint aan het oor van Spike te lebberen. Dit is de aflevering Gone
Haha, je zou bijna een Buffy roadtrip gaan maken!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Leuk
http://www.geocities.com/bbovenguy/Locations.html
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef Zhenar het volgende:
UGO's Top 50 TV-shows of all-time
And the winner is...![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef TC03 het volgende:
Veronica Mars staat er niet eens tussen.
Ik erken deze lijst niet.
Die Fokserielijst ken ik niet eens!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef -Mo- het volgende:
Geen plothole, omdat het door Joss Whedon is geschreven.
Zo hilarischquote:Angel: It was a bright afternoon out in front of your school. You walked down the steps. And I loved you.
Buffy: Why?
Angel: 'Cause I could see your heart. You held it before you for everyone to see. And I worried that it would be bruised or torn. And more than anything in my life I wanted to keep it safe, to warm it with my own.
Buffy: That's beautiful....Or taken literally, incredibly gross.
Angel: I was just thinking that, too.
Tja, zo zijn open eindes he.. Iedere keer als ik hem weer zie, ga ik het meer waarderen. Maar de eerste keer zat ik wel echt verontwaardigd naar mijn tv te staren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:47 schreef MMaRsu het volgende:
Is het einde van Angel echt zo kut?
Dat er dus duizenden demonen op hun afkomen, en dat ze dan maar gaan vechten? Wat ze overigens niet laten zien.
Ik had wat meer "closure" verwacht.
Eensch!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef Zhenar het volgende:
Gezien de omstandigheden is het ze nog aardig gelukt om de serie op een goeie manier af te sluiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tja, zo zijn open eindes he.. Iedere keer als ik hem weer zie, ga ik het meer waarderen. Maar de eerste keer zat ik wel echt verontwaardigd naar mijn tv te staren.
Ik vond het meteen al briljantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tja, zo zijn open eindes he.. Iedere keer als ik hem weer zie, ga ik het meer waarderen. Maar de eerste keer zat ik wel echt verontwaardigd naar mijn tv te staren.
Mijn eerste reactie was:quote:
Een echte fanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar een paar minuten later ging ik die aflevering nog een keer kijken
Nepfanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef Smirnov het volgende:
Ik had niet door dat het de laatste aflevering wasen zat me vervolgens om een apocalyps aflevering te verheugen...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef Smirnov het volgende:
Ik had niet door dat het de laatste aflevering wasen zat me vervolgens om een apocalyps aflevering te verheugen...
Dat had ik ook de eerste keer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef Smirnov het volgende:
Of ik zie het niet goed maar Veronica Mars en Angel staan niet in deze lijst???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef Zhenar het volgende:
kippenvel kreeg ikquote:
Ja, dat vond ik ook wel een flinke tegenvallerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of ik zie het niet goed maar Veronica Mars en Angel staan niet in deze lijst???![]()
![]()
![]()
Deze lijst is dan bij deze volledig door mij uitgekotst![]()
![]()
vond seizoen 3 ronduit crap eigenlijk en nee denk niet dat het een succes zou moeten zijn geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Misschien is het omdat seizoen drie niet zo briljant was?Of omdat het ook een commercieel succes moet zijn geweest?
![]()
Hm, ja zoiets zou wel kunnen. Al zou het nogal lame zijn dat het Evil in Cordy per ongeluk haar geheugen kwijtraaktequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Xurk het volgende:
Ik ben altijd van mening geweest dat ze evil werd vanaf het moment dat Lorne haar "haar" geheugen terugschonk. Dus dat ze wel evil terug is gestuurd, maar dat er iets mis is gegaan en ze [Evil Cordy] haar geheugen kwijt is geraakt en niet meer weet wat haar plannen waren en dus in die afleveringen niet aan het acteren is. Vervolgens kreeg ze zowel Cordy's als haar eigen herinneringen terug en vanaf dat moment begon ze haar snode plannen uit te voeren... maar dat is maar mijn interpretatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |