Is dat niet omdat ze destijds het aantal sigaretten per pakje aangepast hadden? Staat me iets van bij nl.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef nattermann het volgende:
Voordat het 3,80 werd was het ookal 4 euro.
Huilie
omdat het van 20 naar 19 sigaretten ging toch? weet niet zeker hoor, rook zelf nietquote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef nattermann het volgende:
Voordat het 3,80 werd was het ookal 4 euro.
Huilie
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Gloeidoos het volgende:
En straks heb jij ook kanker![]()
;D ;D: d;D
:d ;dd;!!!1
zoals jij?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Gloeidoos het volgende:
En straks heb jij ook kanker![]()
;D ;D: d;D
:d ;dd;!!!1
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)quote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Dibble het volgende:
REGERING!! Ik dus ff Pakje Marlboro checken bij de shop en wat blijktfuckin 20 cent duurder
![]()
ter samenvatting:
eerst : 3.80
nu : 4 dikke vette euro's :'(
Willen die gasten mij blut hebben ofsow WTF! Beetje sneaky prijzen verhogen over het hele land![]()
![]()
Ik kan al raden hoeveel ik over een jaartje voor een pakje moet neerdreunen ja daaaaaaaghIn het buitenland kosten ze veel minder
![]()
Klacht: Preutste prijsverhogingen!
En huily's die roken beginnen te bashen niet reageren plz, ik stop niet en houd van die kankerstaven
![]()
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef Aanvoerder het volgende:
In Kiev was het lekker goedkoop. Had het eerder gezegd, had ik een paar sloffen voor je mee kunnen nemen. Ik rook zelf niet.
het was meer om hem te jennen met een gemiste kans. Whehehe...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgen![]()
Mensen die kanker willen hebben moeten dat toch zelf wetenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgen![]()
Hopelijk houdt 'ie ook net zo veel van zuurstofflessen later.quote:
Mensen die die posts serieus nemenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Leuke mensen zijn jullie die andere mensen letterlijk deze ziekte toewensen.
Elke zonnestraal die jullie oppakken verhoogd de kans op de ziekte die jij deze persoon toewenst.
Ik hoop dat je er van bewust bent.. tss zielige reacties
Wat een onzin zeg, het is niet voor niks een VERZEKERING. Als jij aangereden wordt doordat je niet goed opgelet hebt, dan wil je toch ook dat dit vergoed wordt, terwijl het in dit geval ook je eigen schuld isquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)
Joa, daar ben ik me wel van bewust. Ik ga er niet voor in de schaduw lopen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Elke zonnestraal die jullie oppakken verhoogd de kans op de ziekte die jij deze persoon toewenst.
Daarom zitten de accijnzen erop om oa die kosten te kunnen vergoeden dat de regering andere dingen met dat geld doen is hun probleem.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)
Ze kunnen steeds meer tegen kanker doen en ja iets wat zeldzamer is kost meer hequote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef Schijtgeit het volgende:
Toen ik begon met roken( 10 jaar geleden) kostte een pakje marlboro 5 gulden
Ik zie nu pas in waar wij allemaal mee bezig zijn, hoe kunnen we?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Ja net zoals die belachelijke rookpalen op het station sta je daar met zn allen om zo een zielige paal heen waar allemaal rook uitkomt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Devolution het volgende:
Rokers zijn een bedreigde diersoort. Overal wordt op ze gejaagd (economisch) en hun natuurlijke omgeving wordt steeds kleiner (rookverbod).
Hehehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |