Clone motherquote:
graag gedaanquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb de helft van een paar tieten gezien nietop fok tv dan wel te verstaan
Ga weg.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef Spuitbeer het volgende:
Van wie ben ik een kloon Wie wat is yvonnen spuitbeer is nu boos
Voel jij je ook in één keer zo normaal met al die mongolen fans hier?quote:
super de boer?quote:
Indd skippy is echt een dikke mongool met het iq van een doperwtquote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef Q. het volgende:
Inderdaad, zo'n grote mongool als skippy is _niemand_.
Ik ben fan! Dat is toch genoegquote:
Ik zie de meerwaarde van deze post niet in.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef nixxx het volgende:
telefoon aan oplader
4 uur, tieten laten zien. Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar M-M schaam je je niet diep nu?
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van deze post niet in.![]()
ze heeft iig SC niet afgeliktquote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
het is niet zo dat ze full frontal naakt voor de camera heen en weer aan het springen was.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
Zo erg was het nu ook weer niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
welk username hoort achter die bosmongool?quote:
Ze hoeft zich nergens voor te schamen. Kijk, als ze nu een dik wijf van 2000 kilo was geweest was het een stuk erger geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
4 uur, tieten laten zien. Dat zouden meer mensen moeten doen![]()
dat zou idd beter zijn geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is niet zo dat ze full frontal naakt voor de camera heen en weer aan het springen was.
sunchaserquote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
welk username hoort achter die bosmongool?
nee achter dat bronzig ever zwijntje wat iets weg had van een vrouwquote:
Zeker nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hoeft zich nergens voor te schamen. Kijk, als ze nu een dik wijf van 2000 kilo was geweest was het een stuk erger geweest.
Heel eerlijk? neequote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef liefie_ het volgende:
preutsquote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef liefie_ het volgende:
nou ik zou niet bepaald trots op mezelf zijn als ik op film stond met mn blote borstjes voor een t shirt van zoiets als fok wat dan ook nog eens for the world to see op internet staat maja
Het was zoals CL al zei bepaald niet frontaal voor de camera.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef liefie_ het volgende:
nou ik zou niet bepaald trots op mezelf zijn als ik op film stond met mn blote borstjes voor een t shirt van zoiets als fok wat dan ook nog eens for the world to see op internet staat maja
trots zijn en je niet schamen zit nog een heel stuk tussen hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef liefie_ het volgende:
jammer hequote:
volgens mij wil liefie_ graag gebruik maken van dezelfde gelegenheid. Neem jij de camera mee, of ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is liefie_ jaloers.
Dat dus...quote:
Jij stond er vermoedelijk naast en zult alles well haarfijn gezien hebben.quote:
FF de vriendschapsband met Q aanhalen hoor ik net...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij stond er vermoedelijk naast en zult alles well haarfijn gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |