abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51050862
19:00.

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
pi_51050867
Heb ook een keer de hele tent onder gebrokt toen ik gebbq'ed had En twee pilsjes ophad, maar dat was het niet
  maandag 2 juli 2007 @ 10:24:04 #178
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_51050933
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 2 juli 2007 @ 10:25:00 #179
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51050952
Niet slijmen maar doe wat leuks voor d'r en misschien ook iets voor die familie, bloemetje of ruikertje.

Wel zelf brengen, zeggen dat het je spijt enzo, misschien de kip de schuld geven.
pi_51050998
HEy Seventh Heaven, nu vanavond niet in de onderkruipselrol gaan hoor. Daar houden wij vrouwen helemaal niet van. Ik snap dat je haar niet kwijt wil, maar kom op zeg! Zeg haar duidelijk dat het je spijt en that's it. Als zij een drama ervan gaat maken zou ik, als ik jou was, de eer aan jezelf houden en vertrekken.
Wat zou jij doen als zij deze stunt geflikt zou hebben? Zou jij het meteen uitmaken en zo lullig doen?
pi_51051081
Een vriendin van mij heeft dat ook eens gehad tijdens een barbecue, echt dat haar gezicht ook verlamd was, het was echt heel vaag en eng. Ze moest ook kotsen. Ze had maar twee wijntjes op, dus dat kan het niet zijn geweest.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51051165
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:

[..]

Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
en dit alles op een nuchtere maag. had de hele dag nog niks gegeten op 2 broodjes na.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.

zou ik de huisarts kunnen bellen en om uitleg vragen? of het mogelijk is dat de combinatie van wat drank en rauw vlees dit veroorzaakt heeft?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:38:47 #183
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51051263
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

Gast, je komt met de post dommer over... maar wel vermaeckelyck
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51051315
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.
Het is gebeurd, je voelt je er rot onder, jij bent degene geweest die voor paal stond, meer dan zij. je was echt zo ziek als hond, je hebt je excuses aangeboden en nu klaar.

Als zij wil blijven mekkeren en het zelfs uitmaken hierom, dan zocht ze gewoon een excuus of zo al, iig ben je haar liever kwijt dan rijk dan.
Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....

Gewoon de rollen omdraaien nu, excuses zijn gemaakt, je hebt overduidelijk spijt, that's it, niet kruipen, niet smeken, gewoon lekker in haar sop gaar laten koken, kom op, hey.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51051370
tvp, na het hele topic te hebben gelezen wil ik ook weten hoe 't afloopt
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:45:40 #186
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51051420
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
Helemaal mee eens.

Je hebt je excuses nu al ruimschoots aangeboden. Als ze ze niet accepteert, of er nog altijd een probleem van maakt dan is het klaar, dan zocht ze inderdaad gewoon een reden om een drama te creëeren en dat als excuus gebruiken dat het "niet werkt" oid.
PieAir
  Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 10:47:56 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51051472
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
kiplekker
.

Man, een halfrauwe kip eten is al slecht, en dan in combinatie met alcohol alleen maar slechter. Daar heb je geen huisarts voor nodig.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:55:28 #188
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51051660
Nu heb ik zin in BBQ door dit topic
PieAir
pi_51051665
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
Achteraf gezien zijn dat de mooie momenten Op het tijdstip zelf is het wat minder
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijn
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
Echt, hou me vast.

Je had dus weinig gedronken, eet vervolgens een zooi rauwe kip, gaat vervolgens ontzettend over je nek en geeft vervolgens de alcohol de schuld Alles wat je nu zegt zal niets meer lijken dan damage control, het downplayen van teveel zuipen. Het is de waarheid maar zo zal je vriendin het niet zien. Je hebt echt je eigen glazen ingegooid en je bent vast nog nooit echt dronken geweest want het verschil tussen voedselvergiftiging en dronken zijn dat voel je wel. Al is het alleen maar omdat de wereld heel erg hard aan het draaien is als je ligt

Succes
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 2 juli 2007 @ 10:55:48 #190
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51051673
... oh ja en bier.. maar daar had ik al zin in
PieAir
pi_51051690
mmmmbier
pi_51051739
De incubatietijd bij een salmonella-vergiftiging is 8 uur tot 2 dagen, ik zou daar niet over beginnen. Daarbij is het dan toch vreemd dat alleen jij verschijnselen hebt gekregen. Ook heb ik je nergens gehoord over diarree en dat hoort er echt bij. Ongeveer de helft van de mensen krijgt ook nog eens koorts. Als er alleen spraks is van veel braken kan je nog aan een Staphylococcus aureus infectie denken (ook een soort voedselvergiftiging), maar dat heeft niets te maken met rauw eten en dan waren er meer ziek geworden. S. aureus vergiftiging begint wel sneller dan een salmonella vergiftiging (kan al 1 uur na het eten beginnen), maar duurt ook minstens 24 uur. En hier zijn lichte verlammingsverschijnselen ook bij mogelijk.

Criterium voor voedselvergiftiging is trouwens oa dat minstens 2 mensen er last van hebben. Nu weet je vriendin dat waarschijnlijk niet, maar ze kan dat vast online wel ergens vinden. Smoesjes verzinnen staat zo'n beetje gelijk met smeken. Niet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 juli 2007 @ 11:00:21 #193
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51051804
whahaha goeie shit!!
Gigantisch dikke TVP!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_51051805
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.

1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
pi_51051826
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

1 voor dr oom
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51051838
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zijn gescheiden en wonen apart.
pi_51051901
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zijn gescheiden en wonen apart.
oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
pi_51051934
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.

edit:
Laat maar.
pi_51051971
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
Alleen aan dr oom dus.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:07:29 #200
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51051973
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

1 voor dr oom
ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was... Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!

Niettemin succes vanavond. You'll need it.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')