Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:
[..]
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.
Symptomen
Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.
De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.
Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..
moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?
en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
kiplekker
Achteraf gezien zijn dat de mooie momentenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.
1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
zijn gescheiden en wonen apart.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
oh, hmmquote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zijn gescheiden en wonen apart.
Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
Alleen aan dr oom dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, hmm
Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.
1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |