Ach, zolang jij nog pontificaal in beeld staat kan het niet echt minder worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan nog MoeMoe. We willen niet iedereen op FOK!tv, het oog wil ook wat![]()
Ik heb je topic gevolgd, en je posts, overal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi, als je niet weet waarom ik het niks vind, waarom trek je dan wel je muiltje open.
De enige reden dat ik me er van wil distantieren is namelijk om het speeddaten en niet om FOK!tv,
Het wordt een heel ander conceptquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef RealZeus het volgende:
De enige reden dat ik me er van wil distantieren is namelijk om het speeddaten en niet om FOK!tv,
denhaag natuurlijk anders kan ik weer niet komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het wordt een heel ander concept.
Hmmmm Amsterdam is in trek en de karaoke bar in Den Haag is ook goed bevallen.
Welke doen we de volgende keer?
Ik neem het in overweging.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef purplerose het volgende:
denhaag natuurlijk anders kan ik weer niet komen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:46 schreef moemoe het volgende:
Karaoke wordt verboden in Noord-Korea
Wat verschrikkelijk voor ze.
Gelukkig wonen we niet in Noord-Korea.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:46 schreef moemoe het volgende:
Karaoke wordt verboden in Noord-Korea
Wat verschrikkelijk voor ze.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:24 schreef moemoe het volgende:
Ik kreeg gisteren nacht een smsje van de eigenaar van de karaoke bar. Vanavond zijn er tv-opnamen, ik ben er iig, jullie ook?
zegt ie terwijl ie me sms't of ik mee op stap gaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog geen plannen vanavond, maar dat is voornamelijk omdat ik mezelf (en mijn portomonnee) plechtig heb beloofd niet uit te gaan vanavond..
Toen had ik nog niet naar mijn banksaldo gekeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zegt ie terwijl ie me sms't of ik mee op stap ga![]()
groetjes Fraubitch![]()
pwndquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet naar mijn banksaldo gekeken.
Heb je het gered en zo ja, kom je op tv en zijn daar dvd's van?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef moemoe het volgende:
Ik zie wel wie er vanavond in de karaoke bar is. Ik moet eerst nog 20 hospitanten weg werken.
Nee, de hospiteeravond liep uit, toen ik er aan kwam waren de camera's al wegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je het gered en zo ja, kom je op tv en zijn daar dvd's van?![]()
HALLO NIETZMANNETJE!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef nietzman het volgende:
HALLO MOEMEO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |