Ja, ik ben ook wel benieuwd. Had hem ook nog gemaild over Fok! radio.quote:
Ahhhh lief. Ik zal dit weekend eens proberen of ik het kan halenquote:
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef SunChaser het volgende:
FOK TV Speeddaten klinkt wel leuk voor een keer maar dan wel met louter FOK!Kkers
Top. Hou me op de hoogte per PM.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.
Oeh dit wordt echt vet! Hier gaat heel wat werk in zitten, maar je hoort van me.
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow god SunChaser, ik heb gelijk een nieuw project in gedachten.
Oeh dit wordt echt vet! Hier gaat heel wat werk in zitten, maar je hoort van me.
Hoi, we weten nu wel dat je FOK TV uitkotst, je mag nu wel ophouden het overal te verkondigen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?
Je weet nog niet wat het is, chillquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik me bij voorbaat van het hele circus distantieren?
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel een keertje met je karaoken hoor, Moemoe
Ja. En die heb ik al een keer uitgetest en die is superleukquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testen.
Ahhh lief! Die wil ik wel graag bezoeken binnenkort, daar heb je toch ook echt een podium enzo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:56 schreef Ripley het volgende:
Ja. En die heb ik al een keer uitgetest en die is superleuk
de DJ kent mij nog van toen ik een klein ripleytje was
Casablanca ben ik ook wel eens geweest en is inderdaad best leukquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam toch? Ik wil Casablanca best een keer uit testen.
Juist de diversiteit van Fok! is leuk. Mooie vrouwen, nerderige mannen, pimp jochies, oudere mannen, PUB meisjes en nog meer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar dan nog MoeMoe. We willen niet iedereen op FOK!tv, het oog wil ook wat![]()
Nog een keerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er met Herald nog De Mallemolen van Het Leven gezongen geloof ik.
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekendquote:
Gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekend
Enne Rip, volgende keer komen we alleen zingen en zuipen.![]()
Jammerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig
Dan laat ik even mijn tieten zien
Oh nee, wacht even. Toch niet
quote:
quote:Oh nee, wacht even. Toch niet
Ook dat is Fok!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef SunChaser het volgende:
We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt dit weekend![]()
Hoi, als je niet weet waarom ik het niks vind, waarom trek je dan wel je muiltje open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoi, we weten nu wel dat je FOK TV uitkotst, je mag nu wel ophouden het overal te verkondigen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |