Smakelijkquote:
Terroristquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
tvp
Wat kan D_A dat toch subtiel zeggen... kuttopic slotjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind dat mstr om André Hazes Adoratie-topic al een perm ban mag krijgen
Ja, ik had het veel simpeler gezegd: mstr-topic, slotje. (14.gif)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat kan D_A dat toch subtiel zeggen... kuttopic slotje
+1 scherpquote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik had het veel simpeler gezegd: mstr-topic, slotje
Andre HAzesquote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind dat mstr om André Hazes Adoratie-topic al een perm ban mag krijgen
Ok, jij erbij.quote:
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet meequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef Borkydude het volgende:
Fijne muziek als je bezopen bent
Ik meen me een moment te herrineren waarop Rena en ik straalbezopen op een bootje in de gracht zaten met een man of 30, op koninginnenach, en iedereen Bloed, Zweet en Tranen zingen
Je denkt toch niet dat hij dit leest hequote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet mee
Zet frans bauer in en iedereen doet meequote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet mee
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampersquote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet frans bauer in en iedereen doet mee![]()
Niet ?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampers![]()
Nee, dat lijkt maar zoquote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampers![]()
HAI LIS, HOEST NOU ?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef liiszle het volgende:
HOI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |