jaap is diep geraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.

hier nog eentje die het niet gespeeld vindquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.

Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is diep geraaktdoor het vernomen nieuws
![]()

Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef CoT het volgende:
Waarom mogen we dat niet horen

Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef jakester het volgende:
godverdomme.. net bij de onthulling een fucking streamlock.. teringlijers

ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?

dat schoot ook gelijk in mijn gedachten....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??
Haar relatie met Jaap als "reden" en de centjes van de familie als losgeld...

Jaap heeft vannacht lang bij de FEBO gezeten, vandaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?

Na de striptease van Lieke was hij weg.... Rond 04.00u was ikquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]

Hij zegt MOOI na elke zin volgens mijquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef rooie3 het volgende:
Maar waarom zegt hij steeds cora breekt mooi mooi.

Ja, dat zou kunnen. Ik ben rond enen afgehaakt dacht ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |