abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51582522
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Frappelsien het volgende:
Ik eet nu al een flinke tijd niet meer bij Macdonalds.
Dit omdat de laatste 4 keer dat ik er ben gaan eten mijn eten niet lauw was. Maar echt KOUD.
Ik ben terug gelopen naar de balie en heb gevraagd aan degeen die het mij verkocht had of hij even wilde voelen. Hij zei in de eerste instantie dat hij dat niet mocht.
Waarop ik antwoorde dat ik het toch niet ging op eten omdat het veel te koud was.
Hij voelde en zei dat het inderdaad erg koud was, of ik een nieuwe wilde.
Ik had een menu, mijn frietjes waren al koud en de vriendin waarmee ik was had ik gezegd gewoon door te eten omdat ik niet wilde dat haar eten ook koud zou worden.
Ik heb 20 minuten gewacht op mijn eten, en ben uiteindelijk zonder discussie mijn geld terug gaan vragen.
Waarop de cassiere een discussie aan wilde gaan dat het druk was..
Ook ben ik echt elke keer misselijk geweest nadat ik daar ben geweest.

Meestal at ik een quarter pounder, of een hamburger of kipburger.
Ik hoor steeds vaker van mensen dat het eten daar niet lekker is.

Het gaat hier om de Macdonalds in de stad van Eindhoven.

Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Misschien een andere Mc zoeken? Het verschil in kwaliteit van producten (vooral qua versheid) is soms enorm tussen de verschillende restaurants.
!
pi_51582544
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

De Hollandse garnaal, het lekkerst van allemaal
Hollandse garnalen zijn 1 cm. Ik mag hopen dat je niet 1 euro moet betalen voor 4 garnalen van een cm.
pi_51584748
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hollandse garnalen zijn 1 cm. Ik mag hopen dat je niet 1 euro moet betalen voor 4 garnalen van een cm.
nee, je mag twee euro betalen voor 4 garnalen van ongeveer 5 cm. Maar ze zijn wel ontzettend lekker, vooral met de chilidip die erbij zit.
!
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:39:14 #54
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51593996
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef Xuavis het volgende:

[..]

nee, je mag twee euro betalen voor 4 garnalen van ongeveer 5 cm. Maar ze zijn wel ontzettend lekker, vooral met de chilidip die erbij zit.
Het blijft duur, 6 nuggets zijn ook 2 euro
And all the things you do with it
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:55:35 #55
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51594707
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Het blijft duur, 6 nuggets zijn ook 2 euro
Tja, nooit die garnaal gehaald, maar mocht het echte garnalen zijn, dan vergelijk je het wel met restvlees.

ps, je kunt op de meeste markten ook gefrituurde nep garnalen halen voor iets van 2 euro per bakje.
pi_51595972
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Frappelsien het volgende:
Ik eet nu al een flinke tijd niet meer bij Macdonalds.
Dit omdat de laatste 4 keer dat ik er ben gaan eten mijn eten niet lauw was. Maar echt KOUD.
Ik ben terug gelopen naar de balie en heb gevraagd aan degeen die het mij verkocht had of hij even wilde voelen. Hij zei in de eerste instantie dat hij dat niet mocht.
Waarop ik antwoorde dat ik het toch niet ging op eten omdat het veel te koud was.
Hij voelde en zei dat het inderdaad erg koud was, of ik een nieuwe wilde.
Ik had een menu, mijn frietjes waren al koud en de vriendin waarmee ik was had ik gezegd gewoon door te eten omdat ik niet wilde dat haar eten ook koud zou worden.
Ik heb 20 minuten gewacht op mijn eten, en ben uiteindelijk zonder discussie mijn geld terug gaan vragen.
Waarop de cassiere een discussie aan wilde gaan dat het druk was..
Ook ben ik echt elke keer misselijk geweest nadat ik daar ben geweest.

Meestal at ik een quarter pounder, of een hamburger of kipburger.
Ik hoor steeds vaker van mensen dat het eten daar niet lekker is.

Het gaat hier om de Macdonalds in de stad van Eindhoven.

Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:53:36 #57
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51596425
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
dan had ik hem gepakt, doosje open gemaakt en hem zo de open keuken in gekieperd, liefst me fanta er ook nog achteraan (zonder deksel uiteraard.)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:56:28 #58
164931 Houtspeer
pi_51596515
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:53 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

dan had ik hem gepakt, doosje open gemaakt en hem zo de open keuken in gekieperd, liefst me fanta er ook nog achteraan (zonder deksel uiteraard.)
Dan kunnen ze je arresteren, is eens eerder gebeurd waar ik werk. Hij bleef een tijdje ruzie maken en met een broodje gooien, hij werd echt pissig toen 3 agenten kwamen.

Als je gewoon rustig blijft en aan degene langzaam uitlegt dat je broodje heel koud is en je hem pas hebt gekocht, dan krijg je meestal wel een nieuwe.
Maar je moet niet na 10 minuten bestellen naar de kassa lopen en zeggen dat je broodje koud is. Dan is hij koud ja.
pi_51596620
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Dan kunnen ze je arresteren, is eens eerder gebeurd waar ik werk. Hij bleef een tijdje ruzie maken en met een broodje gooien, hij werd echt pissig toen 3 agenten kwamen.

Als je gewoon rustig blijft en aan degene langzaam uitlegt dat je broodje heel koud is en je hem pas hebt gekocht, dan krijg je meestal wel een nieuwe.
Maar je moet niet na 10 minuten bestellen naar de kassa lopen en zeggen dat je broodje koud is. Dan is hij koud ja.
Dat was bij mij dus niet het geval ik ben verder nog nooit terug gegaan met een broodje maar die was echt koud ik zal niet gauw miepen. Maar dit was echt wel terecht.
pi_51601180
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Tja, nooit die garnaal gehaald, maar mocht het echte garnalen zijn, dan vergelijk je het wel met restvlees.

ps, je kunt op de meeste markten ook gefrituurde nep garnalen halen voor iets van 2 euro per bakje.
Nepgarnalen? Wat zijn dat dan?
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:38:46 #61
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51602999
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze worden ook Surimi-garnalen genoemd, gemaakt van vis.

pi_51603032
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

nep (de ~ (m.))
1 [inf.] bedrog, namaak

gar·naal (de ~ (m.), -nalen)
1 schaaldier van de onderorde Macrura, met name Crangon crangon
2 [scherts.] kleintje, iem. die klein is

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:42:11 #63
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51603127
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:39 schreef JustinK het volgende:

[..]

nep (de ~ (m.))
1 [inf.] bedrog, namaak

gar·naal (de ~ (m.), -nalen)
1 schaaldier van de onderorde Macrura, met name Crangon crangon
2 [scherts.] kleintje, iem. die klein is

Ook wel imitatiegarnaal genoemd. Ja ik weet het, die dingen hebben veel namen , maar ze zijn wel lekker .
pi_51603150
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Lekkah
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:49:08 #65
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51603373
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nou, dat kan nog veel gekker hoor. Je hebt ook nep-surimi namelijk. Nep-nep-garnalen dus. Surimi(nep)-garnalen worden namelijk van vis gemaakt en da's niet biologisch. Dan kun je dus biologische surimi kopen van kippeneiwit. Daar komt geen vis aan te pas. Dat is helaas niet vegetarisch dus je kunt ook nep-surimi(nep)-garnalen kopen die gemaakt zijn van sojabonen. Joepie, een 100% vegetarische nep-nep-garnaal!

Je kunt het zo debiel niet bedenken of er bestaat een markt voor.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:57:20 #66
164931 Houtspeer
pi_51603638
Is die van de mac nep?
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:58:18 #67
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51603675
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Nou, dat kan nog veel gekker hoor. Je hebt ook nep-surimi namelijk. Nep-nep-garnalen dus. Surimi(nep)-garnalen worden namelijk van vis gemaakt en da's niet biologisch. Dan kun je dus biologische surimi kopen van kippeneiwit. Daar komt geen vis aan te pas. Dat is helaas niet vegetarisch dus je kunt ook nep-surimi(nep)-garnalen kopen die gemaakt zijn van sojabonen. Joepie, een 100% vegetarische nep-nep-garnaal!

Ja ik weet het. Die troep heb ik wel eens gehad, maar smaakt nergens naar, erg soppig. Doe mij de gewone surimi-garnaal maar.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:59:35 #68
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51603728
Ik heb zin in een McFlurry Solero
pi_51603744
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon echte garnalen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:04:45 #70
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51603892
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef Houtspeer het volgende:
Is die van de mac nep?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ga echt geen 2 euro betalen voor 4 surimi-garnalen.

Voor diegene die de onderscheid niet kunnen maken. Echt gefrituurde garnalen van dit formaat zijn iets taaier en hebben meer "bite". Als je het doormidden breekt, dan voel je iets knappen. Net als een prei die je door midden breekt, maar dan minder hard.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:56 #71
164931 Houtspeer
pi_51604072
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:04 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ga echt geen 2 euro betalen voor 4 surimi-garnalen.

Voor diegene die de onderscheid niet kunnen maken. Echt gefrituurde garnalen van dit formaat zijn iets taaier en hebben meer "bite". Als je het doormidden breekt, dan voel je iets knappen. Net als een prei die je door midden breekt, maar dan minder hard.
Die van de mac zien er groot uit, maar erom heen is een hele dikke krokante laag. En ze zijn niet zo hard, er is ook geen knappend geluidje als je het breekt (dat kan niet eens, je kan het wel scheuren )
Dus is het nep? Best gierig dan, 2 euro voor 4 illegale garnalen.
Maar als ze gratis zijn, zijn ze best lekker
pi_51604171
Illegarnalen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:43:33 #73
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51605296
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:08 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Die van de mac zien er groot uit, maar erom heen is een hele dikke krokante laag. En ze zijn niet zo hard, er is ook geen knappend geluidje als je het breekt (dat kan niet eens, je kan het wel scheuren )
Dus is het nep? Best gierig dan, 2 euro voor 4 illegale garnalen.
Maar als ze gratis zijn, zijn ze best lekker
Je hoort ook geen knappend geluid, maar het voelt wel knappend aan, alsof er een dun laagje overheen zit, tenminstens bij verse garnalen. Ik was nog van plan om het uit te proberen, maar als ik dit zo lees hoef het denk ik niet meer. Zijn er nog meer fijnproevers die weten of het echt of nep is? Opzich zal je het zo kunnen proeven of het surimi-garnalen of echte garnalen zijn, dus...
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:37:07 #74
164931 Houtspeer
pi_51607005
Ik moet morgen werken, ik zal het vragen
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:39:23 #75
12079 koele
The Koeler, the better
pi_51607087
die garnalen zijn wel lekker! of het nou nep is of nep nep... heerlijk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')