Nee dat heet goeie marketing geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mijn god!
Moraalridder!
Een burger van 20 cent verkopen voor 2.95 euro is zeker niet stelen!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
Dat is juist het enige wat ik nog bij de Mac haal!quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ze nou nog lekker zouden smaken oke, maar nuggets zijn zo saai
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
maar hoort het al op de borden te staan? volgens mij hebben ze dat hier er nog niet op staan in ieder geval...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Als ´ie nu maar genoeg geld mee genomen heeft...quote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef Frankvbr het volgende:
hier 2,95
quote:Op zondag 23 september 2007 14:37 schreef LasTeR het volgende:
KFC!
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-quote:Op zondag 23 september 2007 14:19 schreef Darklight het volgende:
hoeveel kost een McChicken?
Hey, die had ik ook op daar!quote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Socios het volgende:
Wat dat die ene met die witte saus? Die had ik laatst op de Munt in Amsterdam, maar vond ik tegenvallen...
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Hier hangt een poster in de crewroom over die patatoes, staat zo onder van: "Vanaf 10 september als blijvende keuze in H.M en menus". Nieuwe frietapparaat etc maar de patatoes komen niet binnen hierquote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?
en dat weet je niet, voordat je de mac binnen loopt?!quote:Op maandag 24 september 2007 08:33 schreef vats het volgende:
Vrijdagavond voor het eerst in tijden mac op. had een of andere nieuwe orient burger in een pita broodje.
Broodje was erg lekker, de saus was matig en de burger was slecht, geperst vlees wat zo ongeveer geen structuur meer over heeft. Gemiste kans want het idee is erg lekker.
Heb ook nuggets op en dat blijft kippenseperatorvlees, dus slecht, sauzen smaken allemaal ook erg flauw.
Patat, vet en zout met weinig aardappel.
Mijn cijfer een 4 voor deze maaltijd.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef Socios het volgende:
De ene keer is het spul beter dan een andere keer...
Nou ja soms wel, als je de pech hebt om een broodje te kopen die al een tijdje daar staat dan is het natuurlijk minder lekker dan een broodje wat net klaar is.quote:Op maandag 24 september 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan haast niet hoor, bijna alle procedures en producten zijn elke dag al jaren hetzelfde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |