tuurlijk maar dat zijn ze min of meer allemaal . Alleen speelt Jaap soms echt een rol(Terror Jaap)quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Voordat Jaap de Kooi in kwam, stond er een tijd lang een advertentie op DGK-site waarin ze een acteur vroegen om deel te nemen aan het programma.
Die ad. staat er nu niet meer. Kennelijk is de vacature vervuld??
Denken jullie dat Jaap een acteur is?

Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle bewoners spelen een rol en zijn dus op een of andere manier acteur... het zijn alleen amateurs.

Ik ook onder mijn onderbrioekquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok

BB was minder heftig, de bewoners waren minder bereikbaar, de kijkers hadden "invloed" op welke bewoner ze weg wilden hebben en BB duurt maar 3 maanden..... de kans dat mensen er dan dus zo diep in komen te zitten en zo heftig gaan reageren op een bewoner of zijn of haar achterban is dan ook stukken kleiner.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
het zijn inprincipe allemaal acteurs, ze worden langzaam maar zeker een persiflage van hun zelf. Ze gaan de lijnen uitlopen die ze zelf hebben gecreerd.
ff OFFTOPIC, was er bij big brother nu ook zoveel streamlocks geheimen bedreigingen etc ?

Het is niet erg genoeg om z'n 24uurs aan te vragen dus dan moet haast wel. Maar als Cora het heeft afgeblazen dan is de verhaallijn toch makkelijk aan te passen? Wat telefoongesprekjes, videoboodschappen. Plus dat Jaap zo gemakkelijk met Brian praat twijfel ik ook over bedreigingen. Er werd later ook steeds geroepen dat die ene jongen teruggehaald moest worden maar dat dat niet meer kon. Maar dat had dan misschien gewoon te maken dat ie z'n zender had weggooid. Plus dat het raar is dat Jaap uren en uren weggeweest is na z'n eigen vrijgezellenfeestje. Dus misschien een gesprek geweest met die gast erbij? Wat doet die jongen eigenlijk naast vriend van Jaap zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.

Ze zijn er op VOL mee bezig.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand al een filmpje van jaap vannacht?

het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan isquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok

Je hoeft minder slipjes uit te wassen!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is

Daar ben ik ook van overtuigd, daar waar Huub en Brian liepen te dollen toen ze dachten dat er nog een streamlock was, en iedereen vrij relaxed deed, bleef Amanda boos en raar doen....quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |