Ik heb dat forum echt niks te meldenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lang niet zo tof als je hier geweest bent en ook wat hebt lopen posten: Strandhuisje
Wie ben jij?quote:
Er is ook een topic voor mensen die niet gaanquote:
Ik ga wel op vakantie. Twee keer. Maar dan nog heb ik dat forum niks te melden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Er is ook een topic voor mensen die niet gaan.
Waar gaan we heen deze zomer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga wel op vakantie. Twee keer. Maar dan nog heb ik dat forum niks te melden.
Ja en dan vertel ik anderen dat ik twee keer naar Spanje ga. Boeiend.quote:
Ja... maar das toch met alles zo op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en dan vertel ik anderen dat ik twee keer naar Spanje ga. Boeiend.
Wat heb ik er aan als anderen weten waar ik heenga deze vakantie?
Ja, kijk. Dát is wat anders. Ik wil best hier in ShowChat vertellen waar ik naar toe ga. En ik vind het ook leuk om van andere ShowChatters te horen waar ze zich zullen ophouden deze zomer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja... maar das toch met alles zo op FOK!.
Ik wil bijvoorbeeld best weten waar in Spanje je gaat.
Oh. Ja. Daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik postte ook met name om à la Arcee ook dit forum in m'n archief te hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, kijk. Dát is wat anders. Ik wil best hier in ShowChat vertellen waar ik naar toe ga. En ik vind het ook leuk om van andere ShowChatters te horen waar ze zich zullen ophouden deze zomer.
Maar van andere FOK!kers boeit me dat gewoon écht niet.
Maar euh... Tossa en Malgrat.
Dat had ik gelezen, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh. Ja. Daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik postte ook met name om à la Arcee ook dit forum in m'n archief te hebben. Maar eh, Bupatih, deze FOK!ker houdt zich deze zomer op in Egypte en in Suriname. Maar niet tegelijkertijd, hè, dat dan weer niet.
Ik ben nog nooit in Marokko geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, ja. [afbeelding]
Maar Suriname is toch niks voor jou?Ik had je eerder -weer- in Marokka verwacht.
Ik was heel ShowChat vergetenquote:
ATBquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
Daar gaat je theoriequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die hoi zeggen leggen het topic stil.
Hoi!quote:
Is ZOM niet een beetje hetzelfde als TRV?quote:
We zijn zo blij dat je er bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Weer maar eens het bewijs dat Bupatih ShowChat tot leven brengt.
Correct.quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is ZOM niet een beetje hetzelfde als TRV?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
We zijn zo blij dat je er bent. Je hebt ons leven gered
.
quote:
Ah... duidelijkquote:
Ja, dat kan je goed uit de namen opmakenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
TRV is meer reizen, en ZOM is meer zomer.
Nou ja, de helft van de toics komen uit TRVquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kan je goed uit de namen opmaken
Vraag me alleen af of de topics niet erg overeen gaan komen, maar goed, dat zien we vanzelf
Ah.. dan had ik toch een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ja, de helft van de toics komen uit TRV
Jouw teruglezen doet mijn pantalon krapper zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |