Hear, hear.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijke regels, die voor iedereen hetzelfde zijn, zijn veel te lastig en bieden te weinig flexibiliteit.
Ze zijn niet gek bij de redactie. De meest interessante personen zijn ook de personen met een behoorlijk opvliegend karakter. Die lopen dus de meeste kans eruit te vliegen.... terwijl dan de saaie bewoners overblijven. Dat is 'out of the question' natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ook niet ...........veel spannender, schop, thee, bordje, spuigen, kopstoten.....eruit![]()
Jep... tv kijkers (400.000+) stemmen niet. Tuurlijk.quote:
ze worden na "strengere regels" wel slimmer volgens mij......ze verzinnen wel andere dingen ...maar ja....misschien dat na de overname alles weer anders wordt....quote:Op zondag 1 juli 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gek bij de redactie. De meest interessante personen zijn ook de personen met een behoorlijk opvliegend karakter. Die lopen dus de meeste kans eruit te vliegen.... terwijl dan de saaie bewoners overblijven. Dat is 'out of the question' natuurlijk.
Waar denk je dat die 19% vandaan komt?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... tv kijkers (400.000+) stemmen niet. Tuurlijk.
Dús verloopt het programma niet eerlijk. Dan zijn we het daarover eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belangrijke 'spelers' worden vanzelfsprekend beschermd. Wat mij betreft niet meer dan logisch. Dat zou iedereen doen die een dergelijk programma maakt. Met 10 Sylvia's valt moeilijk te scoren.
Daarom begin ik mijn post ook met dat er nog "een tussenweg" is.quote:Dat zegt toch ook al genoeg over dat er niets gescript is. Anders waren die maatregelen niet nodig. Maar ja, het zal altijd een discussie blijven op fok.
Nee hoor duidelijk dat hij zei als je normaal bent blijf je niet lang zitten.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zei: Als je normaal blijft, blijf je lang zitten.
Als je op de plus drukt krijg je F1 in stream 2quote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, als je lurkt, mag Formule 1 op stream 4? Net als gisteren de TT.![]()
dus daarom zit brain er nog..................quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hoor duidelijk dat hij zei als je normaal bent blijf je niet lang zitten.
Ik heb nog nooit een tv uitzending gezien, maar wat ik begreep is dat huub niet al te fraai wordt neergezet, ook Nadia zei datquote:Op zondag 1 juli 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... tv kijkers (400.000+) stemmen niet. Tuurlijk.
Misschien mag ik mij stukje wat ik vorige week geschreven heb nog eens onder de aandacht brengen? Klik maar ergens op m'n sig.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit ook nog een theorie tussenin. En dat is dat bewoners van wie nog wat wordt verwacht, of waar nog plannen mee zijn, extra beschermd worden.
Nena was uitgeblust en mocht gaan na een trapje, Natasia mag blijven. De bewoners mogen, aldus diverse ronkende intro's, zelf de Gouden Kooi uitlopen, maar "er is geen weg terug." Brian echter, wordt een nachtje in een hotel gestald met Natasia, zodra het hem te veel wordt.
Inmiddels zijn de regels zodanig aangepast, dat de redactie werkelijk élke kant uit kan gaan die ze wil. Zelfs als iemand vól op een ander inschopt, hebben ze met de nieuwe regels de mogelijkheid om dit af te doen met een boete. Waarom denk jij dat de regels zodanig veranderd zijn dat dit mogelijk is? Antwoord: omdat de redactie zélf wil kunnen bepalen wie er in blijft en er uit gaat, en daarvan niet afhankelijk wil zijn van opvliegingen en incidenten veroorzaakt door bewoners.
Eerlijke regels, die voor iedereen hetzelfde zijn, zijn veel te lastig en bieden te weinig flexibiliteit.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tv uitzending gezien, maar wat ik begreep is dat huub niet al te fraai wordt neergezet, ook Nadia zei dat
Denk niet dat die op Huub stemmen, of zijn er ook oproepen via tv? Om te stemmen?
Ook dat is niet gescript (volgens mij), maar doen de bewoners op eigen initiatief. Huub weet bv erg goed dat er tv momentjes moeten worden gescoord, dus gaat dan express iets uithalen tijdens dat soort momentjes. Jaap net zo. Voor de andere geldt denk ik hetzelfde. Ik geloof er niets van dat een ruzie ze vantevoren wordt voorgekauwd. Wél zal er door de redactie regelmatig op gehamerd worden dat er wel dingen moeten gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef Gert het volgende:
Daarom begin ik mijn post ook met dat er nog "een tussenweg" is.
Wan in derdaag: lang niet álles is m.i. gescript. Behalve de geregisseerde, semi-gescripte "bank-ruzies", waarbij er even TV moet worden gemaakt, gebeuren er in het huis ook zaken die de redactie niét in de hand heeft.
Ik neem mijn woorden terug, je hebt gelijk, ik heb het gecheckt.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hoor duidelijk dat hij zei als je normaal bent blijf je niet lang zitten.
Ja natúúrlijk zijn die er !!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tv uitzending gezien, maar wat ik begreep is dat huub niet al te fraai wordt neergezet, ook Nadia zei dat
Denk niet dat die op Huub stemmen, of zijn er ook oproepen via tv? Om te stemmen?
Dat is scanman, die geloofd alleen in zn eigen theorien, beetje zielig is het welquote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Word er trouwens een beetje flauw van dat je uitgelachen wordt als je letterlijk hoort en opschrijft dat als de bewoners zeggen dat ze dingen moeten doen. Alsof jij dan de dorpsgek bent.
Ik denk dat de redactie regelmatig zegt dat er wel iets moet gebeuren.... en dat bedoelen de bewoners weer als ze zeggen 'dat ze dingen moeten doen'. Zo leg ik het uit. Wat en hoe ze alles invullen, laten ze aan de bewoners zelf over (denk ik dus)quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Word er trouwens een beetje flauw van dat je uitgelachen wordt als je letterlijk hoort en opschrijft dat als de bewoners zeggen dat ze dingen moeten doen. Alsof jij dan de dorpsgek bent.
Welke plus?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je op de plus drukt krijg je F1 in stream 2
en huub ook nog, en natas ook nog etc etcquote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dus daarom zit brain er nog..................
Maar hoe wordt Huub neergezet dan in de tv uitzendingen? Heb er echt nog nooit 1 gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk zijn die er !!!!
Overschat het aantal fanatieke streamers niet. Dat is een fractie van het aantal TV-kijkers hoor.
Bij de = shift + =quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |