abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51026581
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We weten nu wel dat jij op Jaap geilt.
Ja, ik vind Jaap leuk, en geil op hem
Je hebt helamaal gelijk hoor
pi_51026590
Mysterie
  zondag 1 juli 2007 @ 14:02:41 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51026600
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef Pavement het volgende:

[..]

Mensen met fantasie hebben ook een leuker leven dan mensen die fantasieloos afgaan op wat ze zien, jij gelooft natuurlijk ook dat eric echt weg wou en zijn 10.000k daarvoor overhad zodat hij niet zou worden weggestemd.

gozer, krijg wat kleur in je leven
.. Dank je voor de fijne woorden. Ik zal proberen mijn leven net zo leuk te maken als het jouwe. En ik hoop dat ik dan ook het vermogen krijg om zulke sterke conclusies te trekken
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51026602
kunnen we die manager nog, die held op sokken van Jaap gisteren, die had het over wat krijg je voor dit trouwen NIKS.....ik kan me voorstellen dat Jaap en zijn maatje een spel spelen dat TIEN jaap moet gaan betalen voor de wedding DAY..of ben ik nu net zo slecht als de Redactie?
pi_51026609
ik krijg zo'n beveiligd asf bestand niet geupload bij youtube...jammer...wat ik had opgenomen van jaap vannacht is hier op mijn computer wel werkend maar krijg het dus niet geupload....is daar misschien een manier voor waarop het wel gaat?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51026617
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
en overigens ook Huub wordt in bescherming genomen, en Natas
Huub wordt alleen in bescherming genomen als ie dronken is, want ze willen hem uiteraard niet kwijt. Maar als je naar tien.tv of de uitzendingen kijkt zie je duidelijk dat hij heel negatief in beeld gebracht wordt. En dat is dus niet het soort bescherming die Natasja en Brian krijgen. Bij die 2 worden de negatieve trekjes systematisch weggepoetst en de weinige positive trekjes worden op een overdreven manier in beeld gebracht.
pi_51026622
Het gouden forum. Fittie komt los.
pi_51026636
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef riri het volgende:
ik krijg zo'n beveiligd asf bestand niet geupload bij youtube...jammer...wat ik had opgenomen van jaap vannacht is hier op mijn computer wel werkend maar krijg het dus niet geupload....is daar misschien een manier voor waarop het wel gaat?
Effe Fairuse4WM downloaden, dan kan je de DRM eruit strippen...
  zondag 1 juli 2007 @ 14:03:45 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51026637
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian zei: Als je normaal blijft, blijf je lang zitten.
Tja, zo gaat dat hè. Er worden nog wel eens dingen verkeerd verstaan
pi_51026648
quote:
www.megaupload.com?
pi_51026659
quote:
Up em op rapidshare, zet em wel ff om.
pi_51026662
Aan de andere kant had ik het prachtig gevonden als de regels WEL heel strict werden toegepast.. Dat je dan niet voor een langere tijd naar dezelfde personages kan kijken kan voor mensen een struikelblok zijn, maar er waren duizenden aanmeldingen, dus ze vinden zo wel weer een ander om verder mee te gaan.. Iets meer afwisseling in de bewoners zou ik niet erg vinden
  zondag 1 juli 2007 @ 14:04:30 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51026667
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Huub wordt alleen in bescherming genomen als ie dronken is, want ze willen hem uiteraard niet kwijt. Maar als je naar tien.tv of de uitzendingen kijkt zie je duidelijk dat hij heel negatief in beeld gebracht wordt.
Knap gedaan dan. 45% van de stemmen!
  zondag 1 juli 2007 @ 14:04:46 #164
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_51026677
quote:
Dat filmpje is intussen een zak met geld waard hoor
pi_51026679
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

.. Dank je voor de fijne woorden. Ik zal proberen mijn leven net zo leuk te maken als het jouwe. En ik hoop dat ik dan ook het vermogen krijg om zulke sterke conclusies te trekken
goeie reaktie scan...
pi_51026700
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef Sporti het volgende:

[..]

Dat filmpje is intussen een zak met geld waard hoor
pi_51026702
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zit ook nog een theorie tussenin. En dat is dat bewoners van wie nog wat wordt verwacht, of waar nog plannen mee zijn, extra beschermd worden.
Nena was uitgeblust en mocht gaan na een trapje, Natasia mag blijven. De bewoners mogen, aldus diverse ronkende intro's, zelf de Gouden Kooi uitlopen, maar "er is geen weg terug." Brian echter, wordt een nachtje in een hotel gestald met Natasia, zodra het hem te veel wordt.
Inmiddels zijn de regels zodanig aangepast, dat de redactie werkelijk élke kant uit kan gaan die ze wil. Zelfs als iemand vól op een ander inschopt, hebben ze met de nieuwe regels de mogelijkheid om dit af te doen met een boete. Waarom denk jij dat de regels zodanig veranderd zijn dat dit mogelijk is? Antwoord: omdat de redactie zélf wil kunnen bepalen wie er in blijft en er uit gaat, en daarvan niet afhankelijk wil zijn van opvliegingen en incidenten veroorzaakt door bewoners.
Eerlijke regels, die voor iedereen hetzelfde zijn, zijn veel te lastig en bieden te weinig flexibiliteit.
daar kan ik me wel in vinden; sommige blijken op een gegeven moment zo goed gecast dat ze die zomaar niet kwijt willen. Die zijn vaak boeiend voor het programma, en als die weg gaan zal daar hoogstens een slap aftreksel voor terugkomen. Dit geldt voor meerdere mensen en niet alleen voor Brian imo.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_51026703
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat Brian 19% krijgt is natuurlijk verbazingwekkender.
pi_51026719
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zijn vnl streamers die stemmen op Huub
pi_51026737
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef burtbeej het volgende:

[..]

Up em op rapidshare, zet em wel ff om.
wil graag zelf weten hoe dat moet
pi_51026767
Volgens mij is riri de enige die er een filmpje van heeft
  zondag 1 juli 2007 @ 14:07:58 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51026771
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zit ook nog een theorie tussenin. En dat is dat bewoners van wie nog wat wordt verwacht, of waar nog plannen mee zijn, extra beschermd worden.
Nena was uitgeblust en mocht gaan na een trapje, Natasia mag blijven. De bewoners mogen, aldus diverse ronkende intro's, zelf de Gouden Kooi uitlopen, maar "er is geen weg terug." Brian echter, wordt een nachtje in een hotel gestald met Natasia, zodra het hem te veel wordt.
Belangrijke 'spelers' worden vanzelfsprekend beschermd. Wat mij betreft niet meer dan logisch. Dat zou iedereen doen die een dergelijk programma maakt. Met 10 Sylvia's valt moeilijk te scoren.
-
quote:
Inmiddels zijn de regels zodanig aangepast, dat de redactie werkelijk élke kant uit kan gaan die ze wil. Zelfs als iemand vól op een ander inschopt, hebben ze met de nieuwe regels de mogelijkheid om dit af te doen met een boete. Waarom denk jij dat de regels zodanig veranderd zijn dat dit mogelijk is? Antwoord: omdat de redactie zélf wil kunnen bepalen wie er in blijft en er uit gaat, en daarvan niet afhankelijk wil zijn van opvliegingen en incidenten veroorzaakt door bewoners.
Eerlijke regels, die voor iedereen hetzelfde zijn, zijn veel te lastig en bieden te weinig flexibiliteit.
Dat zegt toch ook al genoeg over dat er niets gescript is. Anders waren die maatregelen niet nodig. Maar ja, het zal altijd een discussie blijven op fok.
pi_51026774
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:04 schreef SiRojK het volgende:
Aan de andere kant had ik het prachtig gevonden als de regels WEL heel strict werden toegepast.. Dat je dan niet voor een langere tijd naar dezelfde personages kan kijken kan voor mensen een struikelblok zijn, maar er waren duizenden aanmeldingen, dus ze vinden zo wel weer een ander om verder mee te gaan.. Iets meer afwisseling in de bewoners zou ik niet erg vinden
ik ook niet ...........veel spannender, schop, thee, bordje, spuigen, kopstoten.....eruit
pi_51026782
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:56 schreef henkmobiel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ........ alleen zou het gekookt op z'n rug moeten hangen!
pi_51026784
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef riri het volgende:

[..]

wil graag zelf weten hoe dat moet
Lieverd, in dit topic Streamers; hoe cappen/filmen jullie? kun je veel info vinden. OOk kan HiDiHo je helpen via PM
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')