Ik heb een tijdje met obesi mensen gewerkt en die gingen zelfs nog even plassen voor het wegenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Jaap moet op de weegschaal en zet nog even zijn zonnebril af
bij haar lengte wel veul hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is 79.5 kilo. Netjes.
Eric spreekt altijd de waarheid jaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Sylvia Eric al een paar keer gesproken.
Dan weet ze wanneer Huub liegt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik weeg mezelf ook altijd `s morgens, na het plassen.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met obesi mensen gewerkt en die gingen zelfs nog even plassen voor het wegen![]()
Als ze maar niet als spreekbuis voor de Febo moet gaan dienen om op TV te verkondigen dat het allemaal wat rustiger aan moet gaan enzo ivm overname door RTL...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef CoT het volgende:
Huub heeft haar uitgenodigd, paar weken geleden al
Ja, maar ze liep op een gegeven moment richting 100 kilo geloof ik. In het begin van dgk.quote:
nee hoor veel te zwaar met een lengte van 1.70quote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoelde dat ze in het begin van de kooi bijna 100 was volgens mij.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor veel te zwaar met een lengte van 1.70
Dat vind ik dan weer een hele lieve invoelende opmerking.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef schatje het volgende:
Natasia: "Desnoods ga je in je eentje naar Egypte".
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef schatje het volgende:
Natasia: "Desnoods ga je in je eentje naar Egypte".
He?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef farceman het volgende:
Er is gewoon iets heel ergs waar al verschillenden bewoners achter zijn gekomen.
Bart zei eerder ook al tegen Huub , als je dit te weten komt dan ga jij er ook meteen uit.....
Jaap blijkt naar Egypte te mogen als ie een bepaald aantal kilo's is kwijtgeraakt. Soort huwelijksreis.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef milk-shake het volgende:
n. knop op nul ...lekker op vakantie..................gaat jaap weg dan?
wat is dat? 2%?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
173, 4.8 kg eraf.
mooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Bart is toen gewoon genaaid door de redactie met iets over Lesley. Dat was het.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef farceman het volgende:
Er is gewoon iets heel ergs waar al verschillenden bewoners achter zijn gekomen.
Bart zei eerder ook al tegen Huub , als je dit te weten komt dan ga jij er ook meteen uit.....
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef farceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |