Ik krijg eerder het idee, dat het iets met z'n vader of moeder zou kunen zijn..........quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef riri het volgende:
lijkt me dat cora de trouwerij heeft afgezegd of zoiets.....
Maar als hij zegt thuis niks meer te hebben dan valt Cora daar denk ik ook onder.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat raakt hem niet zo erg denk ik, hij wist na het zien van de groupies en de aandacht bij het uitje in rdam al niet meer wat hij werkelijk wou. Ik denk meer dat er iets gebeurd is na aanleiding van het adres incident.
Onzin. Hij is gewoon oprecht begaan met die jongenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef farceman het volgende:
Brian in zijn allerergste slijmmodus, maar Japio moet er niet veel van hebben gelukkig
Is dat erger dan de dood van zijn broer? Ik weet het niet hoor. . .quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef farceman het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat Cora het allemaal teveel is geworden en niks met dgk te maken wilt hebben
Lijkt me niet iets om een trauma van te krijgen...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef waxmask het volgende:
Gisteren had die vriend van Jaap (die zijn zender uiteindelijk in de vijver heeft gegooid) een cryptisch gesprek. Als je daar naar luisterde hoorde je al dat het huwlijk een farce was, en Jaap meer aan zijn belangen moest denken oimdat volgens die vriend , talpa er met de poet vandoor ging. Een hoop KingJaap merchendise ligt klaar om te drukken bij zijn vrienden, maar omdat alle rechten van Talpa zijn weigeren ze het uit te brengen. Ik begin toch het vermoeden te jhebben dat er een zakelijk geschil is ontstaan tussen Jaap, vrienden en redactie.
ik zit zo te denken zou dat wat met die kille moeder te maken hebben van Jaap ?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me ook af hoe stabiel Cora kan zijn ten opzichte van iemand die ze eigenlijk nog maar erg kort kent en dan daar ook nog mee gaat trouwen.
voor geld gebeuren de raarste dingen............quote:Op zondag 1 juli 2007 15:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets om een trauma van te krijgen...
waarom zei hij dan voortdurend vannacht..."Cora breekt"?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik krijg eerder het idee, dat het iets met z'n vader of moeder zou kunen zijn..........
Zo kil vond ik haar niet op die videoboodschap voor Jaap.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zit zo te denken zou dat wat met die kille moeder te maken hebben van Jaap ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
door geld gebeuren de raarste dingen............
En dan zo ook weer vriendjes met Dennis moeten spelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:01 schreef milk-shake het volgende:
jaap vloekt zelfs niet meer......................arme jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |