quote:Op zondag 1 juli 2007 13:34 schreef Rosbief het volgende:
Maar wij hebben Geert Wilders, daar kan geen berg tegenop.![]()
Niet mee eens!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef Relneger18 het volgende:
Nederlandsche natuur is zo fucking lelijk. Nee serieus.
Omgeving Amsterdam en ben daar inderdaad weinig buiten geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef je_oma het volgende:
@TS waar woon je zelf?
Saai omdat er geen spectaculaire vergezichten vanaf hooggebergten zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam en ben daar inderdaad weinig buiten geweest.
De plaatjes die hier gepost zijn zien er toch wel redelijk uit, vooral de Veluwe, maar ik blijf erbij dat Nederland een saaiere natuur heeft dan 95% van Europa.
Ik geloof dat je bijna de enigste bent in dit Topic die Nederland fucking lelijk vindquote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
De plaatjes die hier gepost zijn zien er toch wel redelijk uit, vooral de Veluwe, maar ik blijf erbij dat Nederland een saaiere natuur heeft dan 95% van Europa.
Ach, Nederland is klein en vol. Daarom is het fijn dat er nog redelijk wat natuur is. Je vergeet ook de grote waterinvloeden en de bossen. En dan ook nog de veluwe en andere gebieden.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Bedoel Nederland heeft een paar natuurgebieden, nou wowquote:Op zondag 1 juli 2007 17:32 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bijna de enigste bent in dit Topic die Nederland fucking lelijk vind![]()
Daarom een goede broedplaats voor moderniteit.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach, Nederland is klein en vol. Daarom is het fijn dat er nog redelijk wat natuur is. Je vergeet ook de grote waterinvloeden en de bossen. En dan ook nog de veluwe en andere gebieden.
Europa is sowieso qua natuur zwaar minder dan de rest van de wereld.
Ga maar eens wadlopen zonder gids. Je verzuipt geheid.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef MacKniver het volgende:
Volgens mij heeft Nederland niet een stukje natuur waar je zou kunnen verdwalen?
In de Veluwe kun je behoorlijk verdwalen als je niet in de buurt van een weg oid zit. Maar als je een paar uur één kant oploopt (en dan wel zorgen dat je niet naar het noorden of zuiden loopt, dan ben je waarschijnlijk het langst onderweg) kom je vanzelf iets tegen, dat wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef MacKniver het volgende:
Volgens mij heeft Nederland niet een stukje natuur waar je zou kunnen verdwalen? De mooie stukjes natuur blijven wel erg beperkt.
dat wordt idd lastig als je wil verdwalen, maar wie wil dat?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef MacKniver het volgende:
Volgens mij heeft Nederland niet een stukje natuur waar je zou kunnen verdwalen? De mooie stukjes natuur blijven wel erg beperkt.
een mountainbikevergunningquote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef CreativeMind het volgende:
Zelfs bij de Randstad zijn hele aardige stukjes land te vinden. En we hebben natuurlijk de Veluwe, de Waddeneilanden, etc.
In de Loonse en Drunense duinen zijn vandaag trouwens 84 mensen beboet voor Vergunningloos mountainbiken en het los laten lopen van de hond
Waar zijn we nou helemaal mee bezig
Jaaa, geniale mtb-route daar ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |