Waarom mag zijn kont er niet opquote:
Mooi scherp, ik kan echter niet goed het verhaal van de foto achterhalen, ik zie net te weinig van Loes. Ik ze dus een deel van een kattenhoofd en verder...??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:36 schreef tonja het volgende:
Zo! wat een strot
Keurig gebitje overigens.
jammer dat niemand commentaar op mijn foto heeft
eigenlijk dacht ik net precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:07 schreef prupke het volgende:
@Wooz : ik had liever die debiele jiske gezien voor de wedstrijd ..maar wie ben ik ?
yup dat kanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
eigenlijk dacht ik net precies hetzelfde
Maar die foto had ik net een paar uur later gemaakt
Kan ik mijn inzending nog wijzigen?![]()
Ja ik was iets te overenthousiastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef prupke het volgende:
[..]
yup dat kan
maar je hebt nog de hele maand de tijd hoor
misschien dat je nog een betere eruit kunt krijgen na flink wat platen te schieten .
Die zou je toch zo een klap op het kopje geven. Altijd leuk die reactie van de kat dan. Of heel slaperig of ze kijkt je aan en gaat blazen..quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:05 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een poesje
Peet64...goed gesprongen hoor
nog extra aangezet door het kleedjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:54 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom mag zijn kont er niet op. Wel een beetje een mekka houding
Joan...probeer tinypic.com eensquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef Golden_Star het volgende:
hallo
vanaf waar uploaden jullie de fotos zodat je ze direct ziet, ik doe altijd via image shack maar dat lukt hier niet merk ik , dus hoor het graag
gr joan
Mooi Marjoquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:07 schreef -Marjo- het volgende:
Dikkie Dik:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste!quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:41 schreef loehoes het volgende:
Hondjelief van het Vriendjelief!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |