Je kan wel nog iets erbij bestellen zodat het wel boven de 40 euro zit, en dan dat artikel terug brengen naar de winkelquote:Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef knuffeldees het volgende:
eentje is niet meer geldig en de andere is het bedrag te laag
(bestelling voor 30 euro)

pssst dat kun je toch makenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ik denk de hele tijd, wat prikt mijn BH... ga ik voelen, steekt er een beugel uit
JAAAAAAAAAAAAA tijd voor een nieuwe*surft*

Ik heb hetzelfde gehad, maar dan bij het zelf retour zenden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik had 'm 2 weken geleden ook bij een Kialapunt ingeleverd...en hij staat er nog steeds niet![]()

Of het is een grote bendequote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Is alles nog steeds uitverkocht? Al een tijd niet meer geweest omdat het toch altijd op is

nee, ik heb het ook eens gehad en je kunt het dichtnaaien wat je wilt, maar die beugel blijft er echt uitprikken... verdomde irritant!quote:

Een kenner!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef Maisnon het volgende:
It took me like three hours to finish the shading on your upper lip

Toch welquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee, ik heb het ook eens gehad en je kunt het dichtnaaien wat je wilt, maar die beugel blijft er echt uitprikken... verdomde irritant!

Hier ook ja.quote:

Oef, dat klinkt goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Er staan nu muffins met snickers in de oven als troost(hoop ik dan, eerste keer dat ik ze maak)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |