Volgens mij was ie niet in de sale. Ik heb 39.90 betaald, als ie in de sale is zal dat wel 29.90 zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef Roeji het volgende:
[..]
Wat kostte die nog? Of was ie niet in de sales?
Ja dat heet nog steeds entre deux. Ah dan vind ik m morgen wel. Wil m ook eens passen, misschien dat ie misschien niet zo baggy valt bij mij, ik moet nl steeds een maat groter nemen vanwege mn heupen/bovenbenen. De rest is dan redelijk baggy te noemen, vooral de taille tegenwoordig (staat echt minstens 10cm open, maar ben dan ook wel flink afgevallen). Dus wie weet als ik van een baggy model een kleinere maat neem, dat t dan niet meer zo rampzalig zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij was ie niet in de sale. Ik heb 39.90 betaald, als ie in de sale is zal dat wel 29.90 zijn.
Ze lagen in de H&M in het Entre Deux (heet het nog wel zo?) op een lage tafel dicht bij de kassa.
Ik was de broek van Debster aan het zoeken om te passen, maar die vond ik dus weer niet![]()
Vertel mij wat, ik wacht al een maand tot ze m'n bestelling eens in behandeling nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:34 schreef ChilllayD het volgende:
wachten duurt altijd te lang.
Komt nog wel denk ik. En als je je bonnetje nog hebt, is er niet aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Halloooooo waarom staat mijn retourzending, die ruim anderhalve week geleden bij een Kialapunt is ingeleverd, nergens als retourzending vermeld? Hoe werkt dit normaal enzo
.
Ik had 'm 2 weken geleden ook bij een Kialapunt ingeleverd...en hij staat er nog steeds nietquote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Halloooooo waarom staat mijn retourzending, die ruim anderhalve week geleden bij een Kialapunt is ingeleverd, nergens als retourzending vermeld? Hoe werkt dit normaal enzo
.
Oh! Nou dan staat me nog wat te wachtenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef ChilllayD het volgende:
in behandeling worden ze hier wel snel genomen,,, maar het versturen sucks :p
Je kan wel nog iets erbij bestellen zodat het wel boven de 40 euro zit, en dan dat artikel terug brengen naar de winkelquote:Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef knuffeldees het volgende:
eentje is niet meer geldig en de andere is het bedrag te laag
(bestelling voor 30 euro)
pssst dat kun je toch makenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ik denk de hele tijd, wat prikt mijn BH... ga ik voelen, steekt er een beugel uit
JAAAAAAAAAAAAA tijd voor een nieuwe*surft*
Ik heb hetzelfde gehad, maar dan bij het zelf retour zenden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik had 'm 2 weken geleden ook bij een Kialapunt ingeleverd...en hij staat er nog steeds niet![]()
Of het is een grote bendequote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Is alles nog steeds uitverkocht? Al een tijd niet meer geweest omdat het toch altijd op is
nee, ik heb het ook eens gehad en je kunt het dichtnaaien wat je wilt, maar die beugel blijft er echt uitprikken... verdomde irritant!quote:
Een kenner!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef Maisnon het volgende:
It took me like three hours to finish the shading on your upper lip
Toch welquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee, ik heb het ook eens gehad en je kunt het dichtnaaien wat je wilt, maar die beugel blijft er echt uitprikken... verdomde irritant!
Hier ook ja.quote:
Oef, dat klinkt goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Er staan nu muffins met snickers in de oven als troost(hoop ik dan, eerste keer dat ik ze maak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |