Dat kan het niet zijn, want ze staan al een week op Onderweg ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Addict89 het volgende:
Datum waarop de bestelling van in behandeling naar onderweg is gegaan? (weetnietzeker)
Ja, die is het!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef Addict89 het volgende:
Is dat deze?
[afbeelding]
Zou je als je die hebt een foto willen maken? Ben best benieuwd.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregenRot toch met die sale
Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
Leuke stofpatroontjes hebben ze altijd hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef sproetjes het volgende:
net ein-de-lijk een vestje gevonden bij de h&m (het is stom genoeg altijd zo dat als je persé iets wilt, je het niet kan vinden) en deze keek me al een tijdje lief aan als ik de winkel in kwam, en nu maar overstag gegaan
[afbeelding]
hij is zo geweldig
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Chrrris het volgende:
Hey weet iemand of die regenjassen (donkerblauw met witte parapluutjes erop) nog verkrijgbaar zijn? In Zwolle zijn ze er niet meer en online kan ik ze sowieso niet vinden.
Idd, die klotemailtjes komen altijd 5 weken te laatquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregenRot toch met die sale
Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
Die jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht) Heb 'm ook weer teruggebracht (het was alleen voor de foto's, shame on me
).
Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.quote:
Dan moet je toch beter betalende shoots gaan doen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.
Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Roeji het volgende:
Nou ook hier is het weer mis gegaan met mn bestelling. Die wat als onderweg stond vermeld (wel al sinds een week manco) heeft een nieuw track and trace nummer gekregen. en daarnaast is er maar weer iets uit mn bestelling gegooid.
Het hangt me nu toch echt grondig mn keel uit dat gekut van h&m. Ik ga maar weer eens bellen om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn. Klantenbinding is het zeker niet.
Ja ik wist dat er nog iemand hetzelfde had, wist alleen niet meer precies wie. Maar dat was jij dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....
Ja, dat zeiden ze hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef Roeji het volgende:
Bestelling is iig al verstuurd door h&m zou m dus op kort termijn moeten krijgen volgens die knul van t callcenter. Ben benieuwd.
Op de steenweg is datquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |