abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51341177
Is dat deze?

Zou je als je die hebt een foto willen maken? Ben best benieuwd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 09:33:41 #252
163650 Greys
pi_51351640
Vraagje

Als je inlogt en bij je bestellingen kijkt... Linkerkolom staat in mijn geval 'Bestelling is onderweg'. De kolom daarnaast, waar datum boven staat, wat voor datum bedoelen ze daarmee? Want dat stond eerst elke keer op de datum waarop ik het besteld heb, en nu hebben ze daar bij alle drie de bestellingen die nog moeten komen 10 juli van gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51352466
Datum waarop de bestelling van in behandeling naar onderweg is gegaan? (weetnietzeker)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 10:11:07 #254
163650 Greys
pi_51352546
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Addict89 het volgende:
Datum waarop de bestelling van in behandeling naar onderweg is gegaan? (weetnietzeker)
Dat kan het niet zijn, want ze staan al een week op Onderweg ofzo
Volgens mij is het meer om mij te laten denken dat het nog helemaal niet zo lang duurt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51355539
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef Addict89 het volgende:
Is dat deze?

[afbeelding]

Zou je als je die hebt een foto willen maken? Ben best benieuwd.
Ja, die is het!
is goed, ik maak ff een foto als ik m heb (ben nu op werk, dus hoop dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen!)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:26:08 #256
123170 alors
zlata1234
pi_51356541
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregen Rot toch met die sale Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
know'm sayin?
word? word.
pi_51358761
Hey weet iemand of die regenjassen (donkerblauw met witte parapluutjes erop) nog verkrijgbaar zijn? In Zwolle zijn ze er niet meer en online kan ik ze sowieso niet vinden .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 13:42:27 #258
163650 Greys
pi_51358801
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregen Rot toch met die sale Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
Hahaha, ik herken mijn eigen frustratie in jou!
Flikker op met die sale inderdaad, er is amper wat te salen, alles is uitverkocht... En ze kunnen de drukte al niet aan, lekker handig dan, ga eerst die bestellingen maar eens afhandelen ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51358824
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef sproetjes het volgende:
net ein-de-lijk een vestje gevonden bij de h&m (het is stom genoeg altijd zo dat als je persé iets wilt, je het niet kan vinden) en deze keek me al een tijdje lief aan als ik de winkel in kwam, en nu maar overstag gegaan

[afbeelding]
hij is zo geweldig
Leuke stofpatroontjes hebben ze altijd he
pi_51358934
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Chrrris het volgende:
Hey weet iemand of die regenjassen (donkerblauw met witte parapluutjes erop) nog verkrijgbaar zijn? In Zwolle zijn ze er niet meer en online kan ik ze sowieso niet vinden .

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht ) Heb 'm ook weer teruggebracht (het was alleen voor de foto's, shame on me ).
pi_51359071
Mijn telefoon stond uit (leeg). Inmiddels weer opgeladen, ik zet 'm aan. Voicemail van m'n moeder.
Om te melden dat de "tuut" van H&M binnen is gekomen vanmorgen (tuut= Limburgs voor zak).

Zal d'r maar ff terugbellen dat er vrijdag ook nog een doos van Bo.com komt (echt te erg, pockets voor 5 euro per stuk...en de serie die ik wil was 10 boeken.... )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51359522
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
Idd, die klotemailtjes komen altijd 5 weken te laat
pi_51359657
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht ) Heb 'm ook weer teruggebracht (het was alleen voor de foto's, shame on me ).
Die ja ! Ik vind hem zo leuk en zoveel beter dan de regenjas die ik heb.
Maar met de regen van nu gaan ze waarschijnlijk als een speer..
pi_51359846
Oeh, Toeps, die staat je leuk
I had a signature once. It was awful.
pi_51361566
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, Toeps, die staat je leuk
Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 16:06:59 #266
163650 Greys
pi_51363858
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.
Dan moet je toch beter betalende shoots gaan doen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:42:34 #267
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51367089
Nou ook hier is het weer mis gegaan met mn bestelling. Die wat als onderweg stond vermeld (wel al sinds een week manco) heeft een nieuw track and trace nummer gekregen. en daarnaast is er maar weer iets uit mn bestelling gegooid.
Het hangt me nu toch echt grondig mn keel uit dat gekut van h&m. Ik ga maar weer eens bellen om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn. Klantenbinding is het zeker niet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51367150
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Roeji het volgende:
Nou ook hier is het weer mis gegaan met mn bestelling. Die wat als onderweg stond vermeld (wel al sinds een week manco) heeft een nieuw track and trace nummer gekregen. en daarnaast is er maar weer iets uit mn bestelling gegooid.
Het hangt me nu toch echt grondig mn keel uit dat gekut van h&m. Ik ga maar weer eens bellen om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn. Klantenbinding is het zeker niet.
Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:54:06 #269
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51367426
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....
Ja ik wist dat er nog iemand hetzelfde had, wist alleen niet meer precies wie. Maar dat was jij dus
Net gebeld, een riem is niet meer leverbaar. Goh hij stond pas 1,5 maand in bestelling. Is toch lastig blijkbaar om te voldoen aan de normen van online shopping.

Bestelling is iig al verstuurd door h&m zou m dus op kort termijn moeten krijgen volgens die knul van t callcenter. Ben benieuwd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51370578
Zending gesorteerd , eindelijk .
pi_51371554
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef Roeji het volgende:

Bestelling is iig al verstuurd door h&m zou m dus op kort termijn moeten krijgen volgens die knul van t callcenter. Ben benieuwd.
Ja, dat zeiden ze hier ook Sinds gister is mijn bestelling Manco bekend bij track en trace, maar nog niks gesorteerd. Ik hoop toch heel erg dat het deze week nog komt....
pi_51389320
Pakketje is binnen!!! Ik ga nu passen
pi_51389574
Het rokje is eruit gegooid En het nachtsetje is te klein (maatje XS is écht te strak)... Ik geloof dat er hier wel een aantal mensen waren di ehem leuk vonden, heeft iemand er interesse in, anders gaat ie terug...

Setje linksonder. Het is wel een heel mooi setje
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:08:55 #275
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_51390073
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht )
Op de steenweg is dat

Toch vreemd dat mijn pakje zo snel binnen was Maar ik koop verder ook denk ik niet vaak meer iets online als ik het hier zo hoor. Nu was het echt uit nood, omdat ze het jurkje in de winkel niet meer hadden en wilde hem zo graag weer hebben (na het wasongelukje) De online-winkel vind ik gewoon slecht eigenlijk, bijna alles is constant uitverkocht en het verzenden gaat dus ook slecht. Als ze het eenmaal op orde hebben kijk ik misschien wel weer
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')