En ik heb gewoon zeker 3 mensen uit dat filmpje herkend!quote:
nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je buikdansen?
Ben je hypermobiel?
Hoe denk je over lichaamsbeharing bij vrouwen?
het was klein maar fijnquote:
vast wel.. je gaat toch meehelpem klussen?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek je een paar weken na de sleuteloverdracht nog wel een keer...
Wat is er mee?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef CherryLips het volgende:
FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1
omfg
hoe groot is die toko?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
vast wel.. je gaat toch meehelpem klussen?
De belangrijkste is in ieder geval positief beantwoord...quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
vast wel.. je gaat toch meehelpem klussen?
80 m2 dus niet zo heel groot.. maar groot genoeg voor mij alleen.. en dan kan er op termijn ook nog wel iemand bij komen wonenquote:
dat maakt het nog kanslozer al zeg ik t zelfquote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef webspider het volgende:
[..]
En ik heb gewoon zeker 3 mensen uit dat filmpje herkend!
Das groter dan ik heb men!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
80 m2 dus niet zo heel groot.. maar groot genoeg voor mij alleen.. en dan kan er op termijn ook nog wel iemand bij komen wonen![]()
ik denk dat je niet te beroerd bent om op het balkon bier te zuipenquote:
groot zatquote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
80 m2 dus niet zo heel groot.. maar groot genoeg voor mij alleen.. en dan kan er op termijn ook nog wel iemand bij komen wonen![]()
ik meer.. yvonne iteejer pussydeluxe memento mori en sunchaser en volgens mij misshobje ook nogquote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat maakt het nog kanslozer al zeg ik t zelf
misschien de volgende keer, maar ik ga niet strippenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was wel echt keileuk en dan heb ik maar een deel meegekregen.
Precies, je mag ook wel eens komen mee eten na een dag hard werken natuurlijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat je niet te beroerd bent om op het balkon bier te zuipenonderwijl net doen alsof je druk bezig bent met verven
daaromquote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
groot zat. voor dat geld kan ik in ede niks van 80m2 kopen hoor
.
In Utrecht niet eens iets van 50 m2.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
groot zat. voor dat geld kan ik in ede niks van 80m2 kopen hoor
.
Dat is dan weer jammer. Maar je mag ook een prive-striptease voor mij geven hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien de volgende keer, maar ik ga niet strippen.
Dat kost je dan één HD recorder, een plasma TV en een reisje New York...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Maar je mag ook een prive-striptease voor mij geven hoor.
Nog niet, als nixxx er woont wordt het een ander verhaal...quote:
quote:
Daar gaat mijn winstbonus.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kost je dan één HD recorder, een plasma TV en een reisje New York...
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Mokster het volgende:
Vreemd om ineens te ontdekken dat de broer van je beste vriendin, die je al je hele leven kent, zeer aangenaam gezelschap blijkt te zijn...
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Mokster het volgende:
Vreemd om ineens te ontdekken dat de broer van je beste vriendin, die je al je hele leven kent, zeer aangenaam gezelschap blijkt te zijn...
En daar komt de vrouw van je dromen!quote:
quote:
Kwestie van tijd!quote:
leuk is leukquote:
Q!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Q. het volgende:
Lies.
Ben je straks nog in het wild te spotten ergens of is het een binnendate?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goed! Straks naar Den Haag voor een logeerpartijtje.
of een soort paardquote:
Ik weet niet wat voor plannen hij heeft qua eten...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef AirwiN het volgende:
Ben je straks nog in het wild te spotten ergens of is het een binnendate?
het enthousiasme straalt er echt van afquote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef nixxx het volgende:
maar je bent wel aardig hoor CLgeen nachtmerrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |