Als het over jou zou gaan had ik wel Airwin is nog steeds een botte lul getypt.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:29 schreef AirwiN het volgende:
Misleidende TT... Doet vermoeden alsof het al jaaaaaaaaaaaren is geleden!
Ik val weer teveel in de middenmoot dat aan mij geen topics worden gewijd...quote:Op zondag 1 juli 2007 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als het over jou zou gaan had ik wel Airwin is nog steeds een botte lul getypt.
Arme jij.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik val weer teveel in de middenmoot dat aan mij geen topics worden gewijd...
Vroeger. Litpho weet er meer van.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:43 schreef Aarti het volgende:
wanneer was dat dan?
Oeh...quote:Op zondag 1 juli 2007 10:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Arme jij.
* TwistedDarling geeft aandacht![]()
Want nu is hij geen botte lul meer?quote:Op zondag 1 juli 2007 10:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vroeger. Litpho weet er meer van.
Oh dat durf ik niet te zeggen, maar het is (naar het schijnt) niet meer zoals vroeger.quote:
wat goed, er zouden minder botte lullen moeten zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh dat durf ik niet te zeggen, maar het is (naar het schijnt) niet meer zoals vroeger.
Hij brengt het nu dusdanig genuanceerd dat het lijkt alsof hij heel meelevend is, maar dat je je pas later bedenkt: volgens mij ben ik zonet ontzettend beledigd...quote:Op zondag 1 juli 2007 10:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh dat durf ik niet te zeggen, maar het is (naar het schijnt) niet meer zoals vroeger.
Er moeten altijd botte lullen zijn, anders lopen de kutwijven echt massaal over de mannen heen...quote:Op zondag 1 juli 2007 10:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat goed, er zouden minder botte lullen moeten zijn![]()
Er zouden ook minder kutwijven moeten zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moeten altijd botte lullen zijn, anders lopen de kutwijven echt massaal over de mannen heen...
Ik ben blij dat je het zelf zegt!quote:Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er zouden ook minder kutwijven moeten zijn![]()
Nee, in de toekomstquote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
Vroegah?
Tegenwoordig ben ik scherp. Zelfs op zondagochtendquote:
een scherpe lul?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik scherp. Zelfs op zondagochtend.
Gezellig.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Verjaardag overleefd van mijn broer,
je doet alsof het echt heel zwaar is allemaalquote:Op zondag 1 juli 2007 12:40 schreef liefie_ het volgende:
zo mr liefie_ staat in de douche
eindelijk een moment voor mezelf
goeiemorgen
dat is t ook!!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je doet alsof het echt heel zwaar is allemaal.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is t ook!!
voor 9 uur vanmorgen lag ie mn hand al kusjes te geven!
en zodra ik zo stom was om mn ogen open te doen begon ie tegen me aan te kletsen
wat is er gebeurt met rustig wakker worden op zondag???
maar verder vind je hem wel lief?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is t ook!!
en zodra ik zo stom was om mn ogen open te doen begon ie tegen me aan te kletsen
ja daar begin ik ook aan te twijfelenquote:
sterktequote:Op zondag 1 juli 2007 12:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar begin ik ook aan te twijfelen
maar daar komt ie weer
tot later
Doet iemand een keer lief tegen je is het niet goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is t ook!!
Geslacht: vrouwquote:Op zondag 1 juli 2007 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet iemand een keer lief tegen je is het niet goed.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geslacht: vrouw
Het is mij al helemaal duidelijk!
lief is primaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet iemand een keer lief tegen je is het niet goed.
Wat?quote:
Dank u dank u.quote:
natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 13:25 schreef Frezer het volgende:, Litpho toch.
@ liefie_: er al over gepraat?
quote:
Choco! Tietuh! Neukuh!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, we gaan toch niet R&P ontopic praten he?
En welke zijn voor dit weekend op jou van toepassing?quote:
Eens, iemand anders proberen te veranderen is erg fout.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
natuurlijk
maar ik ben bang dat ie gewoon zo is
en als ie gewoon zo is dan is het natuurlijk niet aan mij om hem te veranderen vind ik...
dilemma
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welke zijn voor dit weekend op jou van toepassing?
quote:
quote:
quote:
Hoi kipje.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
chocola!
Blijkopen is goed!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me ookdus ik ga zo veel te veel geld uitgeven in de stad
![]()
Ook al zó errenpee. Tijd voor een grotequote:Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Waar aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
k sta roodquote:Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Zal ik je een indecent proposal doen?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
k sta rood.
Ik heb zin om een grote LCD TV te kopen en een dvd recorder en een nieuwe computer en een Fat Boy en een reis naar New York.
Maar ik sta rood.
Wat moet jij met een grote LCD TV?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
k sta rood.
Ik heb zin om een grote LCD TV te kopen en een dvd recorder en een nieuwe computer en een Fat Boy en een reis naar New York.
Maar ik sta rood.
Ja! Ik begin!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook al zó errenpee. Tijd voor een grotegrouphug
?
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga wel naar de hel.
*knuffel*quote:Op zondag 1 juli 2007 13:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga wel naar de hel.
Aanzetten tot prostitutie is strafbaar.quote:
Ga jij met me mee?quote:
Als CL niet zo aantrekkelijk was geweest had ik het voorstel nooit gedaan. Dus zij begon...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aanzetten tot prostitutie is strafbaar.
Met jou? Altijd!quote:
Dat is waar, dan had ze maar lelijk moeten zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als CL niet zo aantrekkelijk was geweest had ik het voorstel nooit gedaan. Dus zij begon...
Is het mijn schuldquote:Op zondag 1 juli 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als CL niet zo aantrekkelijk was geweest had ik het voorstel nooit gedaan. Dus zij begon...
quote:
*kras*quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, dan had ze maar lelijk moeten zijn.![]()
Als ik met je klaar ben heb je toch geen puf meer om geld uit te geven...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik ben duur in onderhoud hoor.
Het is hier ook een beetje de hel. Alle schoonmaakspullen en -apparaten staan uitgestald terwijl er muziek van George Baker door het huis schalt...quote:
wat schattig en naïef van jequote:Op zondag 1 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik met je klaar ben heb je toch geen puf meer om geld uit te geven...
Op de juiste plekken doen, dan wordt je vanzelf lelijk,quote:
je snapt 'mquote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori geeft de grouphug door aan TD
jokerface maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op de juiste plekken doen, dan wordt je vanzelf lelijk,.
Van jou ook...quote:
Grote schoonmaak?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is hier ook een beetje de hel. Alle schoonmaakspullen en -apparaten staan uitgestald terwijl er muziek van George Baker door het huis schalt...
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grote schoonmaak?
Je bent er maar druk mee zie ik al!.
volgemns mij zit hij nu achter de pc en dna zo: "Hime daatr linksboven zit nog een vlekje, nee nog iets linkser"quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grote schoonmaak?
Je bent er maar druk mee zie ik al!.
Als ik dat doe, krijg ik een oorvijg...quote:Op zondag 1 juli 2007 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgemns mij zit hij nu achter de pc en dna zo: "Hime daatr linksboven zit nog een vlekje, nee nog iets linkser"
Doe eens dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |