19:13-"Huwelijk gaat niet door!"
"Huwelijk gaat niet door!"Nu Editie NL weer weg is, lijkt de rust weer teruggekeerd in de Villa. Maar niets is minder waar. Jaap wil dit moment graag even aangrijpen om wat opheldering van zaken te geven…
Afgelopen twee dagen ben ik erg in mezelf gekeerd geweest”, begint hij uit te leggen. “Dit is het moment om te vertellen wat er aan de hand is”, gaat hij verder. Vervolgens laat hij een lange stilte vallen. “Het is niet te geloven, maar Cora is betrokken geraakt bij een schandaal, waarbij een substantieel geldbedrag is geëist om het huwelijk door te laten gaan”, stamelt Jaap. “Cora is waarschijnlijk gemanipuleerd, door mensen die mij kennen. Ik wil iedereen oproepen om níet uit te voeren wat er gepland is”, vraagt hij. “Nu kan het nog.”
“Waren er plannen om het huwelijk te 'cancellen'?”, wil Amanda weten. “Niet van mijn kant”, zegt Jaap. “Cora dacht dat dit een heel gemeen programma was. De 'masterminds' achter deze actie hebben haar gebruikt”, gaat de Briellenaar verder. "Wat heeft dit te betekenen voor aanstaande vrijdag?”, vraagt Lieke.
“De trouwerij gaat niet door”, onthult Jaap. De overige Miljonairs zijn geschokt door deze mededeling. Brian doorbreekt de stilte. “Ben je boos op Cora?”, vraagt hij. “Verschrikkelijk, maar het komt er niet uit” antwoordt Jaap.
“Ik hou nog steeds heel veel van haar, maar ik denk dat ik haar moet loslaten, en dan kijken we wel hoe het gaat als ik uit De Kooi kom”, besluit Jaap zijn toespraak. Nu weten we in ieder geval wat Jaap zo dwars zat de laatste tijd, en ook dat het huwelijk voorlopig is afgeblazen...
Bron: Tien.tv
Fuck today, it's tomorrow.