abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51066847
Al wat meer bekend?
pi_51066888
Ze praten nu over wat er aan de hand is tussen Jaap & Cora op de streams.
pi_51067103
nu is alles wel duidelijk..
pi_51067125

Het feit dat Jaap nu zegt dat het adres van Cora nooit op de streams had mogen komen... en daarbij de beelden op Brian.. die had zijn mond moeten houden. Misschien alsnog een sanctie ook voor Brian! En daarbij natuurlijk een sanctie voor Tien, ze hadden de bescherming moeten bieden die de bewoners nodig hebben. Ook bescherming tegen henzelf! Ik heb dit al vaker geschreven, Tien heeft te weinig gedaan om de achterban van de 'miljonairs' te onderzoeken. Zij hebben zich behoorlijk in de nesten gewerkt. Hoop dat RTL dit beter gaat aanpakken.
pi_51067182
en toch geloof ik dit verhaaltje van jaap niet helemaal
pi_51067707
Heeft Cora Talpa ge blackmaild???
pi_51067812
Heeft iemand dit gesprek gevolgd?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:39:17 #83
2018 PC eend
relativist
pi_51068651
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Just_4_fun het volgende:
Ze praten nu over wat er aan de hand is tussen Jaap & Cora op de streams.
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef lillkiss het volgende:
nu is alles wel duidelijk..
Fijn dat jullie dit even hier melden
Maar er niet bij vertellen wat er dan is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51068790
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

Fijn dat jullie dit even hier melden
Maar er niet bij vertellen wat er dan is
Graag gedaan
pi_51070023
Het komt hier op neer Cora heeft tien gechanteerd met betrekking tot het huwlijk ofzoiets
  maandag 2 juli 2007 @ 20:18:18 #86
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51070237
19:13-"Huwelijk gaat niet door!"
"Huwelijk gaat niet door!"Nu Editie NL weer weg is, lijkt de rust weer teruggekeerd in de Villa. Maar niets is minder waar. Jaap wil dit moment graag even aangrijpen om wat opheldering van zaken te geven…

Afgelopen twee dagen ben ik erg in mezelf gekeerd geweest”, begint hij uit te leggen. “Dit is het moment om te vertellen wat er aan de hand is”, gaat hij verder. Vervolgens laat hij een lange stilte vallen. “Het is niet te geloven, maar Cora is betrokken geraakt bij een schandaal, waarbij een substantieel geldbedrag is geëist om het huwelijk door te laten gaan”, stamelt Jaap. “Cora is waarschijnlijk gemanipuleerd, door mensen die mij kennen. Ik wil iedereen oproepen om níet uit te voeren wat er gepland is”, vraagt hij. “Nu kan het nog.”

“Waren er plannen om het huwelijk te 'cancellen'?”, wil Amanda weten. “Niet van mijn kant”, zegt Jaap. “Cora dacht dat dit een heel gemeen programma was. De 'masterminds' achter deze actie hebben haar gebruikt”, gaat de Briellenaar verder. "Wat heeft dit te betekenen voor aanstaande vrijdag?”, vraagt Lieke.

“De trouwerij gaat niet door”, onthult Jaap. De overige Miljonairs zijn geschokt door deze mededeling. Brian doorbreekt de stilte. “Ben je boos op Cora?”, vraagt hij. “Verschrikkelijk, maar het komt er niet uit” antwoordt Jaap.

“Ik hou nog steeds heel veel van haar, maar ik denk dat ik haar moet loslaten, en dan kijken we wel hoe het gaat als ik uit De Kooi kom”, besluit Jaap zijn toespraak. Nu weten we in ieder geval wat Jaap zo dwars zat de laatste tijd, en ook dat het huwelijk voorlopig is afgeblazen...

Bron: Tien.tv
Fuck today, it's tomorrow.
pi_51070517
Wat een raar verhaal, dat ze daar 2dagen over hebben gedaan om te bedenken.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 2 juli 2007 @ 21:17:37 #88
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_51072839
vergeet dan niet te vermelden dat er mensen rondom Cora zaten die geld wilden hebben om niet met gevoelige DGK info naar buiten te komen!

ook is naar het schijnt de naam Nicolaas ergens genoemd,.. maar ik weet niet wat daarvan waar is. dus laten we wat dat betreft niet op de feiten vooruit lopen.

ow, en tijdens die streamlock van vandaag hebben ze een preek gehad via de flatscreens!
pi_51073207
Leuk verhaal voor in de media, Talpa afgeperst
  maandag 2 juli 2007 @ 21:34:04 #90
2018 PC eend
relativist
pi_51073643
Dus eerst de complot theorie dat Talpa afgeperst wordt door Natas en haar criminele connecties....
Blijkt dat de aanhang van Jaap de boosdoeners te zijn
pi_51073842
Die cora is nog debieler dan ik al dacht.
Dat mens spoort van geen kanten man, met die vette zeug trouwen, en ook nog effe Talpa afpersen.
Wat een vieze vuile geldwolf is dat zeg. En nu is het voor Jaap toch ook duidelijk dat ze het voor het geld doet en niet voor hem? En daar heb ik hem nog niet over gehoord.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:39:32 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_51073875
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Mr_Scofield het volgende:

[..]

ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 2 juli 2007 @ 21:58:11 #93
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_51074634
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef Summers het volgende:

[..]

jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .
Eh oke
Lekkere basis voor een huwelijk
  maandag 2 juli 2007 @ 22:00:29 #94
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_51074771
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef dreugkleut het volgende:
Die cora is nog debieler dan ik al dacht.
Dat mens spoort van geen kanten man, met die vette zeug trouwen, en ook nog effe Talpa afpersen.
Wat een vieze vuile geldwolf is dat zeg. En nu is het voor Jaap toch ook duidelijk dat ze het voor het geld doet en niet voor hem? En daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Hij zal eerst de shock moeten verwerken en pas daarna zal 'ie alles op een rij kunnen zetten.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:01:07 #95
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51074792
Ik snap nog steeds niet precies wat er nou aan de hand is??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51075070
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef goudenzooi het volgende:
http://jmvanotterlo.nl/parentelenprive/000003.htm#p565
fammilie van otterlo
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
By the way. Streamlocks. Bespreking, einde Gouden Kooi?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:10:07 #97
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_51075231
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
Tjonge, er gaat iets echt grondig mis, ben razend benieuwd naar de afloop.
pi_51075986
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Een maagd dus.
hey sherlock, die hele site is bullshit, want Jaap heet Amesz, en geen van Otterlo.
pi_51077360
Voor wie het nou nog niet gelooft Jaap is een acteur en heet Amesz chek deze link maar.
http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_oudleden.htm
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.!!!
  maandag 2 juli 2007 @ 23:05:53 #100
2018 PC eend
relativist
pi_51077759
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Spyderman het volgende:
Voor wie het nou nog niet gelooft Jaap is een acteur en heet Amesz chek deze link maar.
http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_oudleden.htm
Hij speelde een schaker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')