Ieder Photobucket-account is 1 Gb en gemiddelde cap 32 Kb ...... Dan kom ik op 31250 caps per accountquote:Op zondag 1 juli 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als photobucket vol zit met 1000 caps?
Ik kreeg bij Photobucket een stop omdat mijn 1000 pics de limit wasquote:Op zondag 1 juli 2007 04:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ieder Photobucket-account is 1 Gb en gemiddelde cap 32 Kb ...... Dan kom ik op 31250 caps per account
Oww ik hoorde niets hierquote:Op zondag 1 juli 2007 04:55 schreef lorence1 het volgende:
van vol:
Huub gaat hamburgers bakken en Nasty vraagt hoe erg het was.Totaal plaatje zegt Huub.........chaos
Cora wil niet trouwen... beter, want jaap heeft een kink in de kabel... een hele ernstige.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:56 schreef tipsch het volgende:
Cora breekt, betekent toch zoiets als - Cora wil niet verder met de relatie?
Ik kan er niets zinvols over zeggen, ik zit mega ver over die grens. (ruim 17.000 caps nu)quote:Op zondag 1 juli 2007 04:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Photobucket een stop omdat mijn 1000 pics de limit was![]()
oh ja oh jaquote:Op zondag 1 juli 2007 04:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat je nog niet in de steek, ik wenste Tipsch weltrusten...![]()
Heintjequote:Op zondag 1 juli 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja oh ja![]()
nog heel eventjes... (tandjes poetsen, make up verwijderen, baar scheren etc.)
Lijkt me niet vreemd, rond 05:00 begint de eerste ochtendploeg. Die mensen rijden ook over het pad naar 'achter'. Daar is een compleet technisch-dorp.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:53 schreef Prospera het volgende:
Auto en voetstappen inderdaad.
Ken ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zanger die afscheid nam en ook alsmaar terug bleef komen...![]()
Dat is vroeg idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet vreemd, rond 05:00 begint de eerste ochtendploeg. Die mensen rijden ook over het pad naar 'achter'. Daar is een compleet technisch-dorp.
Ik kijk het nog even aan. Weltrustequote:Op zondag 1 juli 2007 05:01 schreef lorence1 het volgende:
nou ik geef het op.... ik luister morgen wel even tussen de regels door wat er gebeurt is...
truste iedereen![]()
Deze ?quote:Op zondag 1 juli 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand trouwens de shot van Jaap voor het raam??
Ik zat net te zappen toen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |