Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 03:00 schreef Poepoog het volgende:
Oei, dus jij ging knorrig naar huis, en het bed bleef koud?
Ach, je had toch een kat van de buren kunnen nemen ipv die van je zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 03:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
En DrsPoema en E-Lise liggen al op bed dus daar kan ik m'n lusten ook niet op botvieren.
Die vluchte.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach, je had toch een kat van de buren kunnen nemen ipv die van je zelf?
Bullquote:Op zondag 1 juli 2007 03:14 schreef Poepoog het volgende:
Bier met schuim is![]()
Bier zonder schuim is dood.
50/50 bier/schuim is inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 03:14 schreef Poepoog het volgende:
Bier met schuim is![]()
Bier zonder schuim is dood.
Wie zegt dat ik me hab af laten poeieren?quote:Op zondag 1 juli 2007 09:31 schreef BillGates het volgende:
en jij laat je afpoeieren door zon barspersoon? echt veel ruggegraat zit er niet in bij jou he?
2 euro voor zo'n klein glas, gelukkig had ik zelf halve liters meegenomenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT-nacht Assen, allemaal van die lui aan het werk die nog nooit een biertje hebben getapt. Schuim schuim schuim
en boos worden dat ik niet wou betalen
In het centrum wonen wil ook nog wel helpen. Kratje thuis maar je wil onderweg ook wat hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef bersenka het volgende:
[..]
2 euro voor zo'n klein glas, gelukkig had ik zelf halve liters meegenomen(die te snel opwaren
)
precies, gewoon in je eentje naar een andere kroegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Doemaardan het volgende:
Ik bestelde laatst een amsterdammertje. had al 2 euro in mn hand. Moest wel voldoende zijn dacht ik zo. Zegt die gast: 'dat is dan 2,10'!!!!! Ze kunnen daar mooi de tering krijgen, kom er niet meer terug. Afzetters![]()
Gewoon in de spoelbak gooien en weglopenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT-nacht Assen, allemaal van die lui aan het werk die nog nooit een biertje hebben getapt. Schuim schuim schuim
en boos worden dat ik niet wou betalen
2 euro voor een vaasje, het is toch eigenlijk schandalig. Maar het zal straks wel goedkoper worden met dat rookverbod volgend jaar. Anders komt er geen hond weer in zo'n kutkroeg.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Doemaardan het volgende:
Ik bestelde laatst een amsterdammertje. had al 2 euro in mn hand. Moest wel voldoende zijn dacht ik zo. Zegt die gast: 'dat is dan 2,10'!!!!! Ze kunnen daar mooi de tering krijgen, kom er niet meer terug. Afzetters![]()
Een keer toen ik uit ging kreeg ik een pilsje ook tot de helft schuim. Dus ik zeg zo van: "ja, er moeten maar 2 vingers schuim, niet een hele hand. Tap maar opnieuw. "quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Die vluchte.
Als iedereen nou is gewoon bier weigerde waar meer dan een vinger schuim op zit....
Maar dan ook iedereen...
Dan zou het wel veranderen.
Maarja, dat zal wel niet gebeuren.
Ik rijd elk weekend naar Spanje om uit tegaan. Leuk is het daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef Elixabete het volgende:Uitgaan in Nederland fucking duur hier.
Spanje is veeeel goedkoper en gezelliger.
Precies.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik rijd elk weekend naar Spanje om uit tegaan. Leuk is het daar.
Het is zo duur omdat iedereen in het weekend in Spanje uit gaat de laatste tijd. Leuk is het daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:24 schreef Ezgaroth het volgende:
3 euro fucking 50 voor een biertje?
Waarom gaan er nog zoveel mensen uit?!
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Een keer toen ik uit ging kreeg ik een pilsje ook tot de helft schuim. Dus ik zeg zo van: "ja, er moeten maar 2 vingers schuim, niet een hele hand. Tap maar opnieuw. "
Steekt ie zo twee vingers verticaal erin, en zegt: "hier, 2 vingers"
Ik heb dus niet betaald voor dat pilsje en ben ergens anders naartoe gegaan. Gaat ie beetje met z'n rotte vingers in mijn bier roeren
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef Snad het volgende:
Bij ons hebben ze van die taps die stoppen als het glas vol zit.
Zo heb je altijd een mooi biertje![]()
Geen last van, in die toko waar ze dat ysteem hanteren is mijn biertje toch na 2 minuten wel op.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Roa het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het vak! En niet alleen dat, serie-tappen is fucking traag en je krijgt zelden een mooie schuimkraag: meestal 1 die na 2 minuten al is ingezakt.
Schuim is essentieel voor een lekker biertje, maar dan dus niet teveel schuim
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef Thetallguy het volgende:
-_-
ben ik enige die vind dat je tekst niet te lezen is?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef Ab-Normaal het volgende:
Best genaaid ja.
Wij hebben hier een kroeg, met hertog jan, jupiler, rosč bier, wit bier en nog het 1 en ander.
Niet zo groot, gezellig.
En Herton Jan uit de taphou er van, alleen de laatste tijd ruikt het soms echt verrot stank en niet lekker, echt iets van afwasmiddel ofzo maar dat gebeurd zo ineens en de volgende is dan goed.
Ook al heb je je glas half leeg zeg je volgens mij is die niet goed krijg je direct een nieuwe niet moeilijk doen, al gebeurd het 6x op een avond, en netjes 2 vinger schuim![]()
Alleen jammer dat een vaasje 2 euro kost maarja
Komt omdat je een jaar op mij achterlooptquote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ben ik enige die vind dat je tekst niet te lezen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |