zodoendequote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja sorry... ik moet een nieuwe bouwen binnenkort dus die komt eraan
Ja gister strandfeest gehad op Scheveningen dus was zeer geslaagdquote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende
Hoe is het verder?
Goed weekend gehad voor alsnog?
kijkquote:Op zondag 1 juli 2007 14:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gister strandfeest gehad op Scheveningen dus was zeer geslaagd
Jij dan?
Ja te laat, ben alweer thuis.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef crossover het volgende:
Morgen
[..]
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Feest was LOS ( http://partyflock.nl/party/92802:Los.html )quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Het betere werk
Wat voor feest was het dan?
Wel kutweer ervoor dacht ik..
Ik heb nog wel aardig wat regen gehad, gister feest in hoogmade gehad, was supermooi.
Je kon gewoon bier pakken zoveel je wilde, koud, en aan het eind van de avond wat in de fooienpot doen
sebassertquote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
hai
Die muziekstijlen staan mij ook wel aan, was het overdekt wel dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Feest was LOS ( http://partyflock.nl/party/92802:Los.html )
Was wel geslaagd en weer zeer veel Whiskey cola op
Ja was compleet overdektquote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sebassert
[..]
Die muziekstijlen staan mij ook wel aan, was het overdekt wel dan?
Relaxedquote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja was compleet overdekt
En volgende week Ground Zero
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gisteren?
Eh.
Ja.
Alleen ik weet er niets meer van.
Genesisquote:Op zondag 1 juli 2007 16:33 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] *BrandX doet even zwaaien terwijl ze op haar vriend wacht om naar Genesis te gaan [afbeelding]
[afbeelding]
Ikweets: GRANDIOOS mosterd-maaltijd....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naar mijn mening niks, maar sommige hadden wat problemen ermee dat Lenny altijd een TT deed met MM...![]()
wie de fuck is MH?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikweets: GRANDIOOS mosterd-maaltijd....
Maare... WAT spookt lenny uit met MIJN M-M ? [afbeelding]
M-M is van mij, Lenny mag wel MH hebben
Eer-ikquote:
quote:
Dat jaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
oh, max.
Goed weekend achter de rug dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik
Goed hoor... Ben weer in het land der levenden na achtereenvolgens: Tentamen verkloot te hebben, Shrek3, zuipen, slapen, werken van 8-20, zuipen, slapen, lam op de bank hangen
Hoe is het daar? Nog uit geweest met den chick?
[..]
[..]
Dat ja
Zo kun je het wel stellen ja. Puike muziek, Puike Pilskes, Puik gezelschapquote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed weekend achter de rug dus.
Exept het tentamen.
Ik ben idd uitgeweest met den chick, was mooi. kwart voor 8 thuis
niet enorrm veel, op dat feest veel met dr gedanst, altijd goed, ik haat dansen namelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo kun je het wel stellen ja. Puike muziek, Puike Pilskes, Puik gezelschap![]()
Tentamen is jammer, maar helaas.
Enne... kwart voor 8 thuis? Wat hebben jullie uitgespookt?
Goed bezigquote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet enorrm veel, op dat feest veel met dr gedanst, altijd goed, ik haat dansen namelijk
Maar kreeg geen klachten
Daarna 4:00 de taxi gepakt, toen nog even met d'r zitten ouwehoeren, en opeens was het half 8
Maar niet veel boeiends gebeurd eigenlijk.
Dinsdag even meeten
En wat voor puik gezelschap had jij?
ik heb het flauwe vermoeden dat ik wel een gokje kan wagen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig [afbeelding]
Ik was in gezelschap van mijn vriendenOwja en ik kreeg zo af en toe een smske van ehm ... "iemand"
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het flauwe vermoeden dat ik wel een gokje kan wagen...
ik denk dat je na het plaatsen van mijn vorige opmerking wel kan gokken over wie ik het heb, maar gezien jij reactie daarop, twijfel ik weerquote:
GEFELICITEERD BXquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
BrandX is vanavond Nederlands kampioen geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe... Zal ik maar verklappen dat het om een "ze" gaatquote:Op zondag 1 juli 2007 17:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk dat je na het plaatsen van mijn vorige opmerking wel kan gokken over wie ik het heb, maar gezien jij reactie daarop, twijfel ik weer
goh, dat had ik nou nooit verwacht...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Zal ik maar verklappen dat het om een "ze" gaat
Maar op wie zou jij gokken danquote:
* MPG krabbelt verdwaasd op van de grond, na van zijn stoel gedonderd te zijn, in de wetenschap een koelkast armer te zijnquote:
speaking of the devilquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG krabbelt verdwaasd op van de grond, na van zijn stoel gedonderd te zijn, in de wetenschap een koelkast armer te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |