Als een Nerdquote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet je lijper gaan dansen, dan maken mensen ruimte voor je. Werkt perfect
Als ik ze kan hebben (was met grote vriendengroep) kan het nogwel, maar in je eentje of met mnider dan 3 personen is idd geen goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:17 schreef PrinceLu het volgende:
Sommige mensen doen dat ja, da's kut.Maar terugduwen is een slecht idee, krijg je ruzie van.
Outland Rotterdamquote:
Zekerteweten!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
de mensheid wordt steeds asooer
'fuif'quote:
8 jarige meisjes hebben geen wilquote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef Edie86 het volgende:
Je snapte de hint van die meid niet dat ze het niet wilde en andere mensen probeerde je weg te duwen daardoor?
quote:
Zeker nog nooit iemand meegemaakt die dan tussen jou en de bar wil klimmen? Ik kan je zeggen dat dat een hele aparte ervaring was.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef hugecooll het volgende:
Ja lolbroek, jij bent zeker net zo'n type als waar ik altijd last van heb. Sta ik TEGEN DE BAR (dus ik kan al nergens meer heen), gaan ze op zo'n 5cm van je staan, dit doen ze dan zo lang mogelijk, waarbij ze ook nog tegen je aan hangen en zo...en dan raar opkijken als je ze na een tijdje weg duwt
en een stevige tik kunnen ontvangen... In Nederland iemand aanspreken op zijn of haar gedrag doen we al heel lang niet meer. Hier gelden de wetten van de sterkste, de grootste groep, het kamperigste uiterlijk etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In plaats van lekker anoniem op internet te gaan zeuren, zou je de persoon in kwestie er ook gewoon even op aan kunnen spreken.
Kankermietje.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:21 schreef Amigo het volgende:
[..]
In Nederland iemand aanspreken op zijn of haar gedrag doen we al heel lang niet meer. Hier gelden de wetten van de sterkste, de grootste groep, het kamperigste uiterlijk etc.
Dan krijgen mensen de verkeerde ideeen van je. Vaak ook nog eens de mensen waarbij je dat niet eens wilt.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Je moet breed gaan staan/breed maken terwijl je aan het dansen bent (of op dat moment iets anders aan het doen bent). Als mensen tegen je aanduwen dan moet je even je spieren aanspannen waardoor je hard overkomt. Wedden dat ze het dan niet meer doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |