Een maand.quote:
O'Neill with 2 l's the one with 1 l is a jerkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
O'Niell with 2 l's the one with 1 L is a jerk has no sense of humor.
Ow ja dat was hemquote:
Duhquote:
Als jij langer dan 1 jaar niet gepulst hebt, dan zou ik dat toch even doen. Mocht je 3,4,5 maanden niet hebben gepulst, dan hoef je je ook geen zorgen te maken, zolang je maar niet richting de 1.5 jaar komtquote:Op zondag 1 juli 2007 09:56 schreef Ravii het volgende:
Sicke stats!
|En SpeedGJ,
ik doe mee aan de megapulse, wil je zeggen dat ik ergens anders ff whatpulse moet instaleren, profiel aanmaken, en dan pulsen?
Tuulkquote:Op zondag 1 juli 2007 10:28 schreef Gibeon het volgende:
Ik doe ook mee met de megapulse, alhoewel ie bij mij niet heel mega zal zijn, maar toch, alle kleine bitjes helpen!
Toch?
Die werken apart van elkaar ja en jouw account telt ook nog mee maar heb je wel 2 verschillende accounts? Je mag niet met 2 verschillende personen onder één account pulsenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Euh mensen.. Ik heb zo whatpulse geïnstalleerd zo op mijn accountje zo en euh nu doe ik zo mee aan die megapulse he zo maar ik heb zo ook die whatpulse bij m'n broer zo ingesteld he en die staat op 10k autopulse he en blijft hij dan zo bij mij wel doortellen zo he?
oftewel: Als wp op 2 accounts is ingesteld werken die dan appart van elkaar?
Auto puls idd uitzettenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:50 schreef KNAK het volgende:
Stop mij maar ook in de flushlijst van 15 augustus
ik kan niet achterblijven, denk ik maar
(dus tot die datum niet meer flushen?? versie 1.5 heeft geen default setting die dit automatisch doet?)
nee, fok! is daar geen voorstander van. het is wel de bedoeling dat je in je eentje het opneemt tegen de rest, als je andere huisgenoten met hun pc's ook pulsen, moet dat op hun eigen account. ze mogen dan wel weer bij FOK!, natuurlijk!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:07 schreef KNAK het volgende:
waar moet ik dat autopuls optietje vinden? ik ben denk ik heel erg blind
Is het ethisch verantwoord om zonder medeweten van eventuele huisgenoten/andere computers dit ook bij hun te installeren? kan het allemaal op 1 account? ( i mean, 1 naam, meerdere clients op meerdere computers en dan tijdens het pulsen dit op 1 account te laten registreren?)
that's exactly my point.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef casper4ever het volgende:
Notice
Accounts are to be used one per person, this can be on multiple computers, but only the original registrar of the account would be allowed to use the computers WhatPulse is running with his account, or WhatPulse needs to be shut down before another person starts using one of the computers.
Brief: One person per account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |